Elisand skrev 2025-08-15 18:51:27 följande:
Cd9 och börjar känna mig otålig. Äl-smärta och flytningar sen igår så några hormoner är ju igång iaf och mycket tidigare än vanligt. Undrar om det kan ha med q10 att göra.. Negativt äl-test ännu men en ökning sen igår. Vill så så så gärna att det går den här gången. Slippa fertilitetsutredning. Som vanligt vid den här tiden i cykeln börjar jag känna mig taggad för försök igen och samtidigt kommer tankarna på ?hur fan ska jag orka om det inte funkar nu heller?. Vill ha en strategi men har inte riktigt någon. Känner att jag skulle vilja prata med någon om det men vet inte vem. Brukar ha ägglossning cd14-16 i alla fall, så några dagar till kan jag känna mig lite fredad från bd. 😅 Känner att jag behöver lite paus från det också.
Jag är på CD13. Fick fast smiley på CB advanced imorse. Enda symtomen den här månaden är mycket flytningar annars inte känt något!
Förstår vad du menar! Hur ska man ladda om igen sen? Har inte försökt lika länge som du men tycker det är sååå jobbigt när mensen kommer och man ska börja om, men ändå står man här taggad och hoppfull igen! 😂