• Lovve123

BIM september 2025

Nu startar jag en tråd för BIM september 2025. 
    Försöker med vårt andra barn. Ett tidigt missfall och sen bara negativa test månad efter månad. Nu ska det bli vår tur!

BIM-lista i kommentarerna. Kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM idag! 

• Svar på tråden BIM september 2025
  • Anonym (Tredje)

Nanathalie skrev 2025-09-15 12:39:08 följande:

Jag vet inte vad jag ska tro. Igår tog jag 2 tidiga tester från rfsu och tyckte mig ana något. Imorse var det som bortblåst med ett nytt rfsu tidigt. Blev givetvis helt depp. Har samtidigt tagit easy@home igår men fick inget på dem. Idag på jobbet tog jag detta. Det är svagt, men är det inte något där ändå?

Jag kollar ALLTID testen från spökstreck redan innan jag doppar dem, men irriterande nog gjorde jag inte det Idag. Blir så trött på mig själv, nu kan jag ju lita på detta än mindre än om jag dubbelkollat före jag doppat.

Vet inte ens om det syns här men testar ändå lägga upp det utifall att någon annan ser vad jag ser.

Kvalitén brukar bli då dålig när man lägger upp bilder men varför inte testa tänkte jag. Med/utan blixt.

Skulle inte lita på easyhome med tanke på hur mina test såg ut denna månad. Bifogar bild nedan, 
    Köp något annat test istället ❤️
  • Siripiri
    Vallmo93 skrev 2025-09-15 16:13:49 följande:

ÄL + 6 idag och jag gjorde ett stort ?hälsoprov kvinna? i morse för att kolla upp mina blodvärden. (Bokade privat genom testmottagningen).

Har ju haft problem med korta lutealfaser och tidig spotting senaste månaderna (även om förra fakriskt var bra). Så var framförallt intresserad av mitt progesteron värde.

Men hur tolkar man hormonproverna? Är detta lågt eller faktiskt okej? Någon som har koll? ❤️😄
    Jag har 30 i progesteron med i vintras och det var ok enligt gyn ☺️ jag skulle knappa in svaren i ChatGPT, har jag gjort med alla min svar från testmottagningen och vanliga vården 😃 
  • Nanathalie
    Anonym (Tredje) skrev 2025-09-15 18:55:50 följande:
    Skulle inte lita på easyhome med tanke på hur mina test såg ut denna månad. Bifogar bild nedan, 
    Köp något annat test istället ❤️
    Men nej. Åh. Alltså. Det blev starkare nästa test. Jättenervös nu. 
  • Nanathalie
    Nanathalie skrev 2025-09-15 20:04:54 följande:
    Men nej. Åh. Alltså. Det blev starkare nästa test. Jättenervös nu. 
    Glömde bilden

• isa94

Håller tummarna för dig!! Spännande att få
    se imorgon eller om någon dag! 

Nanathalie skrev 2025-09-15 20:07:14 följande:
    Glömde bilden

• Nanathalie

Nej men, hallå? Är detta på riktigt? Jag kan inte tro på det här? Får lite panik. Kan det se ut såhär som negativt? Det är ett rfsu tidigt men öppnade det.. Livrädd för att något är knas med testet och att det imorgon är blankt...

Med/utan blixt

• Lillkroken
    Nanathalie skrev 2025-09-15 22:19:49 följande:

Nej men, hallå? Är detta på riktigt? Jag kan inte tro på det här? Får lite panik. Kan det se ut såhär som negativt? Det är ett rfsu tidigt men öppnade det.. Livrädd för att något är knas med testet och att det imorgon är blankt...

Med/utan blixt

Man ser tydligt 2 streck på ditt test ❤️
    Har sett flera i trådar dock som får fel på testa tidiga tester. 
  • Elisand

Grattis Nanatahlie, jag skulle räkna det där som positivt <3 håller tummarna för att det stannar och växer och blir ännu tydligare snart!!

• Elisand

Kunde inte ta äl-test den här månaden och nu känner jag mig lite förvirrad på när äl var. Enligt FF-appen utifrån temp så hade jag äl cd13 men har haft massa fertilt sekret i 3 dagar i sträck efter det så det känns liksom konstigt att det inte helt sammanfaller. Brukar vanligtvis ha liksom typ 4 dagar innan äl och sista dagen är själva äl-dagen. Hur brukar ert fertila sekret va i samband med äl?? 

Börjar för övrigt känna mig uppgiven, som vanligt några dagar efter äl. Som att det nog aldrig kommer fungera för oss. Försöker hålla hoppet uppe iaf <3

• Anonym (anonym2026)
    Elisand skrev 2025-09-15 23:16:51 följande:

Kunde inte ta äl-test den här månaden och nu känner jag mig lite förvirrad på när äl var. Enligt FF-appen utifrån temp så hade jag äl cd13 men har haft massa fertilt sekret i 3 dagar i sträck efter det så det känns liksom konstigt att det inte helt sammanfaller. Brukar vanligtvis ha liksom typ 4 dagar innan äl och sista dagen är själva äl-dagen. Hur brukar ert fertila sekret va i samband med äl?? 

Börjar för övrigt känna mig uppgiven, som vanligt några dagar efter äl. Som att det nog aldrig kommer fungera för oss. Försöker hålla hoppet uppe iaf <3

För mig har det fertila sekretet varierat innan och efter äl, inte helt ovanligt som jag förstår det så därför kan jag personligen inte lita på det. Om tempen är fortsatt hög hade jag litat mer på det. Försöker också hålla hoppet uppe men det är svårt <3
Svar på tråden BIM september 2025