Anonym (Jessa) skrev 2025-09-30 16:09:11 följande:
Vet du vad. Alla får inte alla en livskamrat till slut. Har vänner som typ alltid varit singel (eller vad jag vet om iaf, de kan ju haft någon flirt de aldrig pratat om under 30 år...).
Så. Återigen som alla säger: skaffa dig VÄNNER!
Jag tipsade om Citypoolarna, du hat fått andra tips också. Börja där. Häng med på nåt som du tycker verkar vara kul. Gå på ett museum, träningspass eller vad de nu erbjuder för aktiviteter och du gillar.
Du skriver att du klär dig fint. Tycker din syster det (om du har någon) eller en tjejkompis? Kanske dags att ändra något i din stil. Behöver inte vara så drastiskt. Kanske en otippad färg eller en ny typ av plagg. Våga förändra!
Nej alla får inte en livskamrat. Men de flesta får någon gång i sitt liv ha en kärleksrelation. Jag känner mig lite som ett miffo för att jag aldrig haft det. Men ja jag borde ha fler vänner. Men jag känner mig lite "stressad" över min situation att jag måste träffa någon NU. Att närma mig 40 stressar mig.
Jag har bara fått komplimang för min klädstil en gång, men aldrig något negativt. Så svårt att säga. Men jag gillar det.
Anonym (Hmm) skrev 2025-09-30 20:04:41 följande:
Jag är på många sätt en ensam man. Har två barn, är särbo men har aldrig egentligen skött mina privata relationer. Har inga kompisar eller kollegor kvar men det har jag valt själv.
Har varit otroligt social i mitt jobb som säljare men inte släppt mer än min familj inpå mig.
Är idag särbo, vi träffas helger och semester - räcker gott för mig.
Det är tveksamt om jag/vi kommer att bo tillsammans, troligen inte.
Men du har ju två barn, så något har du lyckats med gällande kärleksrelation? Jag har aldrig gjort det....