• Arvindan

BF Juni 2026 💕

Har väntat på en junitråd men är otålig så nu öppnar jag en 😊

Äntligen plussat efter att ha försökt bli gravid i 3,5 år. Har en femårig dotter som kom till naturligt och utan svårigheter. När vi nu försökt med syskon upptäcks att jag inte ägglossar pga PCO. Stimulering med tabletter och letrozol leder till ett plus i april förra året som visade sig vara ett utomkvedshavandeskap. Nu startade vi upp IVF i september och plusset visade sig i vecka 3+6. Nu är vi på 4+2 och hoppas det fortsätter hela vägen. BF 250609. Någon annan som har plussat och vill följas åt?

• Svar på tråden BF Juni 2026 💕
  • CS12

Hej. Grattis! 

Just plussat och bf 10 juni. Har två missfall i bagaget varav ett i v. 10 och ett i v. 17. Är +40 så lite skeptisk ifall det kommer gå vägen denna gången, men hänger gärna här så länge det varar. :)

• Anonym (Tredje)

Hej! 
    Plussade imorse har  bim 10/10 är idag äl+10 
    Jag och min man har försökt sedan april-24
     Har haft två MA och ett kemiskt det senaste året. Sedan det kemiska i februari har det inte hänt ngt. Till idag ❤️
    Bf 19/6 (midsommar bebis) 🤣

Detta blir vårt tredje barn tillsammans om det går vägen. 
    Första målet är att det ska hålla sig till bim och sedan till v7-8 då jag ska få göra ett ul. 
    ❤️

• Anonym (Daisy)

Hej! Jag plussade igår på RD 4 efter IVF (motsvarande ÄL 9) och har enligt natural cycles BF 19 juni, på självaste midsommarafton. Har haft massor med missfall tidigare och är 40+ så vet att allt kan hända. Men försöker vara positiv och hoppas på första barnet nu, så jag håller alla tummar och tår att den stannar kvar denna gången! 

Jag hade en så tydlig känsla redan på RD 3/ÄL 8 att jag var säker på att det tagit sig. Mina symptom hittills är  tempen hoppat upp rejält, oerhört varm särskilt på morgonen, molvärk i livmodern och pirrande känsla i brösten. Även kalla fötter som är ett typiskt tecken för mig plus att jag somnat på soffan de tre senaste kvällarna, vilket jag aldrig gör annars! 

• Anonym (Tredje)
    Anonym (Daisy) skrev 2025-10-05 11:00:51 följande:

Hej! Jag plussade igår på RD 4 efter IVF (motsvarande ÄL 9) och har enligt natural cycles BF 19 juni, på självaste midsommarafton. Har haft massor med missfall tidigare och är 40+ så vet att allt kan hända. Men försöker vara positiv och hoppas på första barnet nu, så jag håller alla tummar och tår att den stannar kvar denna gången! 

Jag hade en så tydlig känsla redan på RD 3/ÄL 8 att jag var säker på att det tagit sig. Mina symptom hittills är  tempen hoppat upp rejält, oerhört varm särskilt på morgonen, molvärk i livmodern och pirrande känsla i brösten. Även kalla fötter som är ett typiskt tecken för mig plus att jag somnat på soffan de tre senaste kvällarna, vilket jag aldrig gör annars! 

Grattis! Vi har bf på samma dag 😂
    Är 39 och har haft endel missfall. Hoppas att denna går vägen 😁
  • Anonym (Daisy)
    Anonym (Tredje) skrev 2025-10-05 11:25:04 följande:
    Grattis! Vi har bf på samma dag 😂
    Är 39 och har haft endel missfall. Hoppas att denna går vägen 😁
    Håller tummarna lite särskilt för dig också! Man blir ju lite luttrad efter flera missfall och är svårt att enbart känna glädje men ännu har oron hållit sig i shack här :)
  • Anonym (Tredje)
    Anonym (Daisy) skrev 2025-10-05 12:48:01 följande:
    Håller tummarna lite särskilt för dig också! Man blir ju lite luttrad efter flera missfall och är svårt att enbart känna glädje men ännu har oron hållit sig i shack här :)
    Absolut. Försöker tänka bort sånt. Oro hjälper inget liksom   och vi kan inte göra ngt om det skulle hända heller 😅
  • Anonym (Daisy)

Vid tidigare missfall har jag haft dålig stegring på testen i början så det känns skönt att kunna se en tydlig ökning varje dag denna gången, ÄL 9-12 (RD 4-6) på bilden.
  • Anonym (Daisy)
    Anonym (Daisy) skrev 2025-10-06 11:58:46 följande:

Vid tidigare missfall har jag haft dålig stegring på testen i början så det känns skönt att kunna se en tydlig ökning varje dag denna gången, ÄL 9-12 (RD 4-6) på bilden.
    ÄL 9-11 ska det vara!
  • Anonym (Tredje)
    Anonym (Daisy) skrev 2025-10-06 11:58:46 följande:

Superfin ökning. 

Jag tog bbt imorse som gick ner från 36.82 till 36.61. Skyndade mig upp för att kolla testet och ja det var en fin ökning där med. 
    Har mått bra i alla mina graviditeter men känner mig halvt illamående när jag blir hungrig så är lite orolig för tvillingar ????
    Bifogar bil på min ökning med. 

• Anonym (Daisy)
    Anonym (Tredje) skrev 2025-10-06 14:09:28 följande:
    Superfin ökning. 

Jag tog bbt imorse som gick ner från 36.82 till 36.61. Skyndade mig upp för att kolla testet och ja det var en fin ökning där med. 
    Har mått bra i alla mina graviditeter men känner mig halvt illamående när jag blir hungrig så är lite orolig för tvillingar ????
    Bifogar bil på min ökning med. 

Ser toppen ut! Vilken dag är du på? Min temp gick också ner lite idag men det kan ju variera lite från dag till dag?
Svar på tråden BF Juni 2026 💕