lillemmy skrev 2025-10-13 09:23:03 följande:
Åh jag förstår din oro, jag har också haft det tidigare , hoppas att det sitter på rätt plats denna gång ❤️ hur stegrade dina tester vid ditt utomkveds?
åh då förstår du exakt känslorna kring det hela❤️ när jag fick mitt X, blev gravid i min juli cykel och hade en sådan stark känsla av att jag var gravid. Tyckte mig också ha graviditets symtom. Jag testade alla dagarna innan bim men det var helt blanka resultat. Sedan kom vad jag förmodade var min mens en dag tidigare än beräknat. Den höll i sig lika länge som min vanliga mens och var lika riklig så jag slutade testa då. Men kände mig så sjukt lurad då jag som sagt hade sån stark känsla av att jag var gravid.
Den nästkommande cykeln började jag testa med äl-tester väldigt tidigt för jag ville inte missa chansen kommande cykel. Dock tyckte jag det var så märkligt att alla mina äl-tester gav fullt utslag, fick till och med en stark lysande gubbe på äl-testet flera flera dagar före min egentliga äl. Och det var då jag började misstänka att något inte stämde. Tog ett graviditetstest som visade positivt ca 5 dagar efter avslutad mens. Var helt blödningsfri efter mensen och efter positivt gravtest i ca 3-4 dagar sen började jag få spottings som övergick i lättare blödningar? plus den där molande värken på vänster sida. Ringde gynakuten och fick bekräftat utomkvedshavandeskap efter några dagar?