• Arvindan

BF Juni 2026 💕

Har väntat på en junitråd men är otålig så nu öppnar jag en 😊

Äntligen plussat efter att ha försökt bli gravid i 3,5 år. Har en femårig dotter som kom till naturligt och utan svårigheter. När vi nu försökt med syskon upptäcks att jag inte ägglossar pga PCO. Stimulering med tabletter och letrozol leder till ett plus i april förra året som visade sig vara ett utomkvedshavandeskap. Nu startade vi upp IVF i september och plusset visade sig i vecka 3+6. Nu är vi på 4+2 och hoppas det fortsätter hela vägen. BF 250609. Någon annan som har plussat och vill följas åt?

• Svar på tråden BF Juni 2026 💕
  • FingersKrossed

Verkar vara min tur att få lägga in mig i en bf tråd. 🥺 Utefter appen jag använder är det bf 15 juni. Håller tummarna att det går hela vägen för alla här🤞 

• Anonym (Tredje)

Så roligt med några nya! Välkomna! 🌻

• Anonym (Tredje)
    Anonym (Daisy) skrev 2025-10-07 09:12:02 följande:

Det är ju inte alltid synbar skillnad från dag till dag och sen blir ju testen alltid mörkare när de torkat också. Bäst är väl att kolla varannan dag egentligen Om man kan hålla sig.

Positivt att din temp gått upp, det gjorde även min imorse, och testen blev också starkare men framför allt så kom strecket upp mycket snabbare än igår. Hade lite rosa flytning när jag vaknade men tror det kan vara slemhinnorna för jag har känt lite som skav i underlivet och fick även näsblod på morgonen, har nog inte haft det sedan jag var barn! Äter trombyl (blodförtunnande) så det kan ju också spela in och även att jag tar cyclogest vaginalt. 

Jag har fått tid för VUL i v 6+6 (pga tidigare utomkveds) och även om det är tidigt så känns det som en hel evighet till slutet av oktober?

Idag har det blivit mörkare så kännermig lugn 😁 
  • Anonym (Daisy)

Jag fick 2-3 veckor på CB idag 90 ÄL 13, såå himla skönt! Ska kolla om en vecka igen att det går upp till 3+. Såhär ser min stegring ut från äl 10-13 på rfsu stickor.

• Anonym (Daisy)
    Anonym (Tredje) skrev 2025-10-08 12:14:51 följande:
    Idag har det blivit mörkare så kännermig lugn 😁 
    Ser jättefint ut! Man är ju så nervös de här första dagarna, ibland känns det nästan som man inbillat sig graviditeten och att den ska vara borta huxflux, är väl därför man fortsätter testa 😂
  • Anonym (Tredje)
    Anonym (Daisy) skrev 2025-10-08 12:25:53 följande:

Jag fick 2-3 veckor på CB idag 90 ÄL 13, såå himla skönt! Ska kolla om en vecka igen att det går upp till 3+. Såhär ser min stegring ut från äl 10-13 på rfsu stickor.

Wow vilken fin ökning! Är detta 25 ug test?
  • Anonym (Daisy)
    Anonym (Tredje) skrev 2025-10-08 13:45:54 följande:
    Wow vilken fin ökning! Är detta 25 ug test?
    Ja det är det, men det har gått en halvtimma typ när jag fotat varje gång så de har varit ljusare inom testtiden. 
  • LLW

Hej och grattis till er allihop! Jag hoppar lite försiktigt in i denna grupp.. har ett tungt bagage med många år av ofrivillig barnlöshet, många ivf-behandlingar och 6 stycken missfall. Jag har två barn som är 5 och 3 år, senast i augusti fick jag en kemisk graviditet och nu är det alltså dags igen. Jag är inte optimistisk eller förväntansfull utan rätt pessimistisk tyvärr. Men behöver ändå ventilera alla tankar och känslor. 

jag har haft de flesta typer av missfall; kemisk, ofostrig, MA, spontant.. Dom sker alltid runt vecka 6-7 så tiden fram tills dess kommer vara tuff. 

läser att många av er andra också haft fler missfall och jobbig historik, så det känns skönt att kunna mötas här i all oro och längtan! 

• lillemmy
    Anonym (Daisy) skrev 2025-10-07 09:12:02 följande:

Det är ju inte alltid synbar skillnad från dag till dag och sen blir ju testen alltid mörkare när de torkat också. Bäst är väl att kolla varannan dag egentligen Om man kan hålla sig.

Positivt att din temp gått upp, det gjorde även min imorse, och testen blev också starkare men framför allt så kom strecket upp mycket snabbare än igår. Hade lite rosa flytning när jag vaknade men tror det kan vara slemhinnorna för jag har känt lite som skav i underlivet och fick även näsblod på morgonen, har nog inte haft det sedan jag var barn! Äter trombyl (blodförtunnande) så det kan ju också spela in och även att jag tar cyclogest vaginalt. 

Jag har fått tid för VUL i v 6+6 (pga tidigare utomkveds) och även om det är tidigt så känns det som en hel evighet till slutet av oktober?

Hej jag har också fått tid för tidigt VUL men redan i vecka 5+ 6 pga tidigare utomkvedshavandeskap , när är ditt BF?
  • lillemmy

Jag har BF 16/6 men helt ärligt har jag inte så mycket hopp, har tagit miljontals tester (troligen för många) tittar ja på bilderna varannan dag så kan man se en mycket lätt ökning men dom där RFSU stickorna håller på att göra mig galen , ser INGEN progress där till och med så att testet ser ljusare ut en dag för att senare bli mörkare igen så jag vet inte alls vad jag ska tro, även jag har haft utomkvedshavandeskap och missfall tidigare. jag tog ett HCG Blodprov i tisdags som visade på 219 i HCG och ska ta nästa i morgon men kommer troligen inte få svar föränn efter helgen på om de har ökat eller inte :( 

Svar på tråden BF Juni 2026 💕