• Arvindan

BF Juni 2026 💕

Har väntat på en junitråd men är otålig så nu öppnar jag en 😊

Äntligen plussat efter att ha försökt bli gravid i 3,5 år. Har en femårig dotter som kom till naturligt och utan svårigheter. När vi nu försökt med syskon upptäcks att jag inte ägglossar pga PCO. Stimulering med tabletter och letrozol leder till ett plus i april förra året som visade sig vara ett utomkvedshavandeskap. Nu startade vi upp IVF i september och plusset visade sig i vecka 3+6. Nu är vi på 4+2 och hoppas det fortsätter hela vägen. BF 250609. Någon annan som har plussat och vill följas åt?

• Svar på tråden BF Juni 2026 💕
  • lillemmy
    Anonym (Orolig) skrev 2025-10-15 16:33:53 följande:
    Samma här, tar mina privat. Tog hcg I måndags o vat då I v 5+2 som låg på 240 och lämnade nytt idag. Är så.jimlsa nervös. Hcg på 240 o v 5+2 måste ju vara kört 😭
    Det är inte alls kört, det är ett stort normalspann 💕 håller tummarna 
  • lillemmy
    Anonym (Daisy) skrev 2025-10-15 16:42:41 följande:

Av det du skrivit här, och jag menar verkligen detta i all välmening, så ja det objektivt sett som att du överanalyserar och oroar dig i onödan. Jag hade varit överlycklig om jag haft dina hcg resultat. Det är ju ingen garanti såklart, men det är ju det enda man har att hå på såhär tidigt. 

jag fick 2-3 på CB för en vecka sedan på 3+6 och har fortfarande 2-3 idag på 4+6. jag håller tummarna att det slår om imorgon!

Absolut , förra graviditeten med sonen fick jag 3+ då jag var i vecka 5+0 eller 5+1-2 är lite oklart när ja ägglossade men de var inte innan vecka 5+0 som ja fick 3+ iaf , håller tummarna 
  • Anonym (Orolig)
    lillemmy skrev 2025-10-16 11:35:42 följande:
    Det är inte alls kört, det är ett stort normalspann 💕 håller tummarna 
    Hoppas det ❣️🙏🏽 nytt hcg som visar på 562, så det har mer än dubblerats. Vågar dock inte glädjas än. Tycker fortfarande jag har väldigt låga siffror om jag jämför med mina andra graviditeter. Sist hade jag hcg på 23 000 o det var en missed abortion i v 6. Aja, Vul på tisdag. Längtar ihjäl mig!
  • lillemmy
    Anonym (Orolig) skrev 2025-10-16 15:24:04 följande:
    Hoppas det ❣️🙏🏽 nytt hcg som visar på 562, så det har mer än dubblerats. Vågar dock inte glädjas än. Tycker fortfarande jag har väldigt låga siffror om jag jämför med mina andra graviditeter. Sist hade jag hcg på 23 000 o det var en missed abortion i v 6. Aja, Vul på tisdag. Längtar ihjäl mig!
    Åh nej va hemskt 😞 men ja som du själv säger så spelar ju siffrorna inte jätte stor roll isåfall och ditt har ju fördubblats på två dagar så då är ju de provet precis som de ska 
  • Anonym (Sad)
    Var missed abortion exakt i vecka 6+0? Hur såg man det? I vecka 6 har ju inte hjärtat börjat slå för alla foster ännu 
  • Anonym (Daisy)
    Kan du ha haft ägglossning senare än du tror? Blir missvisande ibland om man räknat från sista mens då det alltid utgår ifrån att man haft ÄL dag 14. 
  • Anonym (Orolig)

O nu blöder jag, klarrött blod o lite molande värk.

Började imorse med bruna flytningar efter att vi hade sex igår kväll.

Visste att hcg nivån var för låg för den veckan jag är i..

• lillemmy
    Anonym (Orolig) skrev 2025-10-16 19:25:31 följande:

O nu blöder jag, klarrött blod o lite molande värk.

Började imorse med bruna flytningar efter att vi hade sex igår kväll.

Visste att hcg nivån var för låg för den veckan jag är i..

Jag blödde också efter sex då jag väntade mitt första barn och det var också först bruna flygningar och sedan klarrött men sen avstannade det och blev inget mer jag håller tummarna för att det är så det är för dig med ❤️
  • Anonym (Orolig)
    lillemmy skrev 2025-10-16 20:15:12 följande:
    Jag blödde också efter sex då jag väntade mitt första barn och det var också först bruna flygningar och sedan klarrött men sen avstannade det och blev inget mer jag håller tummarna för att det är så det är för dig med ❤️
    Hade du också som lite mensvärk/molvärk?
  • lillemmy
    Anonym (Orolig) skrev 2025-10-16 20:20:50 följande:
    Hade du också som lite mensvärk/molvärk?
    Japp jag hade det mer eller mindre fram till vecka 12 med dottern, ja va helt säker På att ja fått missfall men bokade ändå in ett ultraljud i vecka 10 som då visade ett sprattlande foster 
Svar på tråden BF Juni 2026 💕