BIM december 2025
Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i december.Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan här nedan.
Nu hoppas vi på massa magiska december plus. Lycka till ❤️
Fått min ägglossning bekräftad den 21/11, jag testade oxå med clearblue den rosa men fick aldrig glad gubbe. Dock testade jag typ bara tre dagar så var lite slarvig med det denna månaden.
fast du har ju tajmat det bra om du hade ägglossning den 20/11, dagarna innan är ju dem dagarna som är bäst så att säga. Tyvärr så missade jag dem två dagarna innan denna månaden så har inte jätte stort hopp egentlige för vi fick till de 17/11,18/11, 21/11 och 22/11.
jag kan ju inte låta bli att tänka sååå mycket, vill bara kunna slappna av denna tiden fram till BIM men de är så svårt, jag har aldrig varit gravid så jag vet inte hur något känns eller inte känns när man väl blir/är de. Jag använder mig av Oura ring så den kollar min temp varje morgon och jag använder mig av natural cykels. Väldigt skönt att ha den ringen, det funkade för mig att ta tempen innan själv oxå men underlättar att ha ringen. Ska försöka att inte ta test, men blir ibland lurad av min temp och kan då inte låta bli

Har inte uppdaterat mig i listan men då min ägglossning kom tidigare än jag trodde först så har min BIM ändrats till 4/12 istället.
Zozoi och Anonym4042 ser att ni har samma dag. Hur känner ni er? Har ni några speciella symtom? Tempar ni? Har ni funderat på att testa tidigare eller så?
Änsålänge känner jag ingenting, varken det ena eller andra. Jag tempar aldrig med tanke på att det inte hade funkat för mig då jag jobbar natt.
Jag har två testa tidigt stickor hemma men jag väntar med att testa till minst 1-2 december tror jag.
Hoppas så innerligt att det blir ett plus 🥺🤞❤️
En fråga till alla jag har använt CB digital (lila) nu i två månader och för mig får jag aldrig den blinkande smileyn utan den går från låg fertilitet till max (fast smiley) direkt.. Är det något fel på testet då eller har någon annan varit med om det också? 😅

Jag hade egentligen tänkt testa imorgon, men kände bara att jag måste testa idag, trots att jag trodde att det skulle vara negativt. Men det var det inte!!! Jag är gravid! 🥹 4:e försöket sen den senaste graviditeten som vi var tvungna att avbryta i andra trimestern (men oräkneliga försök sen vi började försöka för ett syskon...).
Det är med väldigt blandade känslor jag ser på stickan. Jag känner mig glad men slås samtidigt av en stor bävan inför de kommande tre månaderna. Ska det vara 4:e gången gillt den här gången?
De andra gångerna har vi fått negativa beskedet vid KUB och det är ju så väääldigt långt dit. Det kommer bli tuffa månader om vi ens kommer så långt. Men men, just nu är jag gravid i alla fall. Så jag ska försöka glädjas åt det! ☺️❤️
Stort grattis Rumpetrollet! Inte konstigt eller något fel att känna oro eller att inte veta riktigt vad man ska känna med tanke på tidigare upplevelser. Var snäll mot dig själv och kom ihåg att din känsla inte påverkar hur det kommer att gå. Jag håller verkligen tummarna att allt går toppen nu!
Jag hade egentligen tänkt testa imorgon, men kände bara att jag måste testa idag, trots att jag trodde att det skulle vara negativt. Men det var det inte!!! Jag är gravid! 🥹 4:e försöket sen den senaste graviditeten som vi var tvungna att avbryta i andra trimestern (men oräkneliga försök sen vi började försöka för ett syskon...).
Det är med väldigt blandade känslor jag ser på stickan. Jag känner mig glad men slås samtidigt av en stor bävan inför de kommande tre månaderna. Ska det vara 4:e gången gillt den här gången?
De andra gångerna har vi fått negativa beskedet vid KUB och det är ju så väääldigt långt dit. Det kommer bli tuffa månader om vi ens kommer så långt. Men men, just nu är jag gravid i alla fall. Så jag ska försöka glädjas åt det! ☺️❤️