• Elisand

BIM Mars 2026

Hej!
    Här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i mars 2026! 

Skriv gärna en liten presentation om dig själv och följ gärna med så peppar vi varann! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag.

Hoppas på plusregn i mars ❤️
  • Svar på tråden BIM Mars 2026
  • hemliganatta

Hej alla! Har varit med tidigare i dessa trådar men likt många andra blivit besviken varje gång det inte gått vägen. Därför lägger jag inte till mig på listan längre trots jag läser allt ni skriver. Idag tog jag dock ett test som jag anar ett sträck på 😭 

Plussade senast i augusti, fick missed abortion i oktober och försökt nu sen dess. Hoppas så det stämmer att jag är gravid samtidigt som en enorm oro kom som en käftsmäll denna gången.. 

Ni som har tips och trix på hur ni tar er igenom oron får jättegärna skriva ❤️
  • Anonym (43)
    hemliganatta skrev 2026-03-19 16:52:11 följande:
    Hej alla! Har varit med tidigare i dessa trådar men likt många andra blivit besviken varje gång det inte gått vägen. Därför lägger jag inte till mig på listan längre trots jag läser allt ni skriver. Idag tog jag dock ett test som jag anar ett sträck på 😭 

Plussade senast i augusti, fick missed abortion i oktober och försökt nu sen dess. Hoppas så det stämmer att jag är gravid samtidigt som en enorm oro kom som en käftsmäll denna gången.. 

Ni som har tips och trix på hur ni tar er igenom oron får jättegärna skriva ❤️
    När har du BIM?
  • Anonym (43)
    hemliganatta skrev 2026-03-19 22:56:56 följande:
    23/3 
    Samma som mig. 😁
    För mig känns det dock som att mensen är på väg, hoppas att det går bättre för dig.. 🙂
  • hemliganatta
    Anonym (43) skrev 2026-03-20 06:27:08 följande:
    Samma som mig. 😁
    För mig känns det dock som att mensen är på väg, hoppas att det går bättre för dig.. 🙂
    Jag har jättemycket molvärk i magen, känns verkligen som mensen kommer vilken sekund som helst men dagens test visar på att den inte kommer 😭😍

Stort lycka till alla andra, håller tummar och tår för er! 
  • Elisand
    hemliganatta skrev 2026-03-20 08:00:50 följande:
    Jag har jättemycket molvärk i magen, känns verkligen som mensen kommer vilken sekund som helst men dagens test visar på att den inte kommer 😭😍

Grattis till plusset ❤️ Håller alla tummar att den lille stannar! Förstår att oron måste vara jättejobbig. Håll den inte bara inombords utan prata med någon du litar på. Tips är denna sida som kan vända mindsetet till hur stor chans det är att allt faktiskt går bra. 

https://datayze.com/miscarriage-reassurer

• Anonym (43)
    hemliganatta skrev 2026-03-20 08:00:50 följande:

Ja, det nya testet är ju starkare det ser man tydligt.
    Grattis! Är det ett "testa tidigt"? 

För mig känns det också som att mensen är på gång hela tiden.. 😅
  • hemliganatta

Tack för tips!!

Ja det andra testet är testa tidigt så misstänker det är mycket starkare redan på ett dygn pågrund av det! Så rädd att det inte ska fortsätta stegra och är tyvärr en sån som testat varje dag och övertänker allt..

• tisk
    hemliganatta skrev 2026-03-21 13:24:04 följande:

Tack för tips!!

Ja det andra testet är testa tidigt så misstänker det är mycket starkare redan på ett dygn pågrund av det! Så rädd att det inte ska fortsätta stegra och är tyvärr en sån som testat varje dag och övertänker allt..

Grattis! ❤️ Försök lita på kroppens otroliga förmåga. Den har lyckats skapa ett litet embryo och om det och du är friska kommer det fortsätta utvecklas. Kanske kan du planera in lite annat ett par veckor fram för att hjälpa dig distraheras?

Inget generellt tips men jag gjorde nipt i vecka 10. Det är ju lite tidigare än första ul. Tyckte det var så skönt att få se de där hjärtslagen bara. Mycket släppte efter det för mig! Man kan ju göra ett ul privat tidigt om man vill kontrollera att hjärtat börjat slå. Men det kostar förstås.
  • Diffen98

Lägger in ett minus trots att jag inte fått mens än, men negativt test imorse bim+1 och fick inget positivt ägglossningstest på testerna jag tog runt min förväntade ägglossning, så misstänker att jag inte hade någon ägglossning denna månad.. så går in i April tråden med försök nr 9.
    stort grattis till alla er som plussat, håller tummarna att det går hela vägen för er!! ❤️

3/3 - Elisand Minus

4/3 - Anonym3
    7/3 - Rainbow26 Plus
    7/3 - Truddilutt
    9/3 - Sladdis
    9/3 - En som längtar Minus
    10/3 - Nemi Plus
    11/3 ? - Tjej90sve Plus
    11/3 - Bellis9207 Minus
    11/3 - Jullan00 Minus
    11/3 - Längtar innerligt Minus
    13/3 - Loviisa92 Minus