• Elisand

BIM Mars 2026

Hej!
    Här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i mars 2026! 

Skriv gärna en liten presentation om dig själv och följ gärna med så peppar vi varann! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag.

Hoppas på plusregn i mars ❤️
  • Svar på tråden BIM Mars 2026
  • Tjej90sve

Jag kan inte tro att det är sant!!

Jag fick ett + på ett tidigt test :)!! Är enligt ÄL bara i vecka 3 iaf, + kom jätte snabbt!
    Sambon vet inget ännu då han jobbar sent och jag vill inte ringa å säga det. Trodde inte de var möjligt att få ett + när jag bara hade hållt mig i 1 timma från att kissa. Nu blir jag nervös då vi 4-5 dagar efter förra graviditeten fick ett kemisk missfall!

• Anonym (Sladdis)
    Anonym (Truddilutt) skrev 2026-03-05 15:52:43 följande:

Ja man blir ju knäpp. Ser streck överallt tillslut 
    Tycker man kan ana ett svaaaaagt streck där 😬🤞🏻😍
  • Anonym (Sladdis)
    Tjej90sve skrev 2026-03-05 17:51:17 följande:

Jag fick ett + på ett tidigt test :)!! Är enligt ÄL bara i vecka 3 iaf, + kom jätte snabbt!
    Sambon vet inget ännu då han jobbar sent och jag vill inte ringa å säga det. Trodde inte de var möjligt att få ett + när jag bara hade hållt mig i 1 timma från att kissa. Nu blir jag nervös då vi 4-5 dagar efter förra graviditeten fick ett kemisk missfall!

Yes 😍 Tydligt plus, stort grattis.

Det är det som är det luriga med att testa tidigt, så osäkert MEN ett plus är ett plus och du är gravid tills motsatsen är bevisad. Håller tummarna att det där är ett plus som stannar 🙏🏻💕
  • Bellis9207

Så kul att det börjar komma in lite plus redan 😍 håller tummarna för oss alla ❤️ 

• Anonym (Truddilutt)

🙈🙏🏻 ja är precis som du när de kommer till test, kan inte hålla mig! Jag tänker att äääh jag kör !
    Sen till slut ser man streck överallt 🙈
    men ditt syns ju faktiskt hihi ❤️ Längtar du till att testa imorgon bitti? 

Anonym (Sladdis) skrev 2026-03-05 20:07:20 följande:
    Tycker man kan ana ett svaaaaagt streck där 😬🤞🏻😍
  • Tjej90sve

Tack! Är som på nålar här hemma å väntar att sambon kommer hem!! Jag har slagit in testet i ett papper å lagt i en påse. Han har ingen aning om att jag skulle testa idag, sa tidigast imorgon! Men med illamående är jag hade idag så kunde jag inte låta bli! :)

Vet dock inte hur jag ska orka hålla mig vaken haha!

Ska ta ett veckotest sen i helgen å se om det går framåt :)

Anonym (Sladdis) skrev 2026-03-05 20:09:19 följande:
    Yes 😍 Tydligt plus, stort grattis.

Det är det som är det luriga med att testa tidigt, så osäkert MEN ett plus är ett plus och du är gravid tills motsatsen är bevisad. Håller tummarna att det där är ett plus som stannar 🙏🏻💕
  • Anonym (43)
    Anonym (Sladdis) skrev 2026-03-04 20:41:12 följande:
    Vad bra tålamod jag har 😆 Testade nu ikväll igen, supersvagt streck men jag tror jag ser och såg även på testet imorse så jag tänker att det iaf inte är spökstreck, däremot sjukt tidigt så inga garantier att detta blir nåt förstås, men lite extra spännande helt klart 🤞🏻😍🌈
    Ser också en svag antydan till streck. 🙂
  • Anonym (43)
    Tjej90sve skrev 2026-03-05 17:51:17 följande:

Grattis!! 🙂
  • Anonym (Nemi)

Är i sån chock och har riktigt fulgråtit flera gånger nu under morgonen, för kunde såklart inte hålla mig till lördag och testade idag på ÄL 10-11. Och det visade positivt!!! Är så glad!! 😍❤️

• Tjej90sve

Idag tog jag ett digitalt test som visade gravid 1-2 :) dock törs jag inte ändra till ett plus förrän jag ser att det står 2-3, då kemiska missfallet förra gången kom bara några dagar efter vårt digitala tes. Varken jag eller sambon tror det är sant. Fick hålla mig vaken länge i går
    kväll då dem blev försenade på jobbet. Men värt var det med hans reaktion :).

Återkommer nästa vecka med ett uppdaterat digitalt test om det går vägen! 

Min symtom är inte alls som med mina andra barn. Då var mina bröst jätte ömma. Nu märker jag bara lös mage, varmare temp, lätt illamående till å från under dagen igår iaf, svullna bröst å lite större vårtgård. I övrigt är allt som vanligt 

Svar på tråden BIM Mars 2026