Tack!
Ni ska veta alla att det tar tid, och jag tog sånt här förgivet då mitt första barn blev till oplanerat och mitt andra barn blev till efter 3-4 mån. Denna gång fick vi nästan kämpa i 1 år. Och har ni svårt att hitta er ägglossning, be om hjälp för jag tog en kur av letrozol och fick ägglossning och blev gravid nu på första försöket. Man behöver inte gå igenom en fertilitetsutredning om du söker hjälp hos privat gynekolog, av min erfarenhet.
Tror oftast de är ägglossningen som är problemet. jag använde smiley då de är helt tydliga vilka 2 dagar som är bäst att ha sex på.
Anonym (Sladdis) skrev 2026-03-06 11:29:37 följande:
Jag kan räkna bort en graviditet, mensen kommer om några dagar. Mina svaga plus ökar inte i styrka, snarare tvärtom så detta var en liten som inte lyckades fästa sig ordentligt och så är det ju ibland. Det vet jag ju om kan bli då jag smygtestar, gjort det många gånger och de gånger det faktiskt lett till en graviditet så har strecken ökat snabbt i styrka och ÄL+10 (som är idag) har jag alltid fått tydliga plus, så detta blev det inget av.
Surt men helt lugnt, jag glädjs så med er som har fått tydliga plus, stort grattis alla 🥳😍💕
Jag kanske gör ett nytt försök nästa cykel 😅