klyban skrev 2026-03-10 06:37:38 följande:
Det är även en diet 
SÅ inte i TS då, som väntat.
Två, tragiskt att prata om sig själv som en kollega, antar du gör det ofta om dig själv
EpicF skrev 2026-03-09 20:54:23 följande:
Verenika Savenka tror andras matlådor är allmänna.
Så du förstod inte vad "Inte nödvändigtvis en diet" betyder....
Nu har dock ts bekräftat att det är h*n lunch det handlar om. Att du inte tar in det är ditt problem.
Nej, jag pratar inte om mig själv som kollega. Ser ingen anledning att göra det.
EpicF skrev 2026-03-09 20:54:23 följande:
Verenika Savenka tror andras matlådor är allmänna.
Irrelevans för tråden, dock väldigt intressant vi pratar om TS så börjar du fabulera om annat.
Helt relevant för tråden då ämnet tagits upp av en annan medlem.
EpicF skrev 2026-03-09 21:01:31 följande:
Ingen akutläkare säger så, eftersom de vet att folk kan dö om de får i sig saker de inte tål. Men så är du ingen akutläkare heller.
Då har du inte varit med mycket, finns en hel del kokkosbollar i vården, en del tror att droppsmitta är ett luftburet smitta 
Hur vore det om du läste vad som faktiskt står innan du svarar?
Men just, det klarar inte du av att göra 😂
klyban skrev 2026-03-10 06:48:36 följande:
Vet du ingenting och om alla sjukdomar de får som dödar och som är enbart för de är i en dålig miljö som dessa frodas i.
Det är tex därför de har med sig katter, för försöka lösa ett problem.
Skrämmande att en som hävdar utbildning inom området, inte vet så enkla saker och inbillar sig att det är bara pga skador av vapen.
Lite lätt skrämmande faktiskt.
EpicF skrev 2026-03-09 21:13:30 följande:
Som sagt du har missat hela din läkarutbildning, kan inte får läkarleitimation, inte göra AT och inte inneha en ST-tjänst.
Och en del har missat allt i utbildningen om smittor och hur de fungerar generellt, så i gott sällskap inser man du är.
Helt irrelevant för det jag skrev.
Jag skrev dock att soldater skadas och döds av vapen. Inte att de inte kan bli sjuka och dö av andra saker... Men som vanligt förstod inte du det.
klyban skrev 2026-03-10 06:48:36 följande:
För det är visserligen inget krav, men det är att föredra att han halkskydd skor, inser att du inte ens förstår de går runt med detta utan att du ens vet om det.
Det var lite fascinerande, men det är inte första gången det blir fel om sjukvården heller, så föga förvånande.
Anonym (Lou) skrev 2026-03-09 21:27:41 följande:
Du måste bli bortom dig av rädsla när du kommer till mataffären och dom nyligen moppat golvet och satt upp en varningsskylt för att det kan vara halt :O Vågar du moppa golven hemma?
Och återigen förstår inte du den den enkla meningen "Inte speciellt vanligt..."
Ingen av mina ansatta har skor med halkskydd. Det hsr vanliga sk joggingskor. Inget annat behövs.
Klyban är som vanligt igång med sina märkliga påstående.