Anonym (n) skrev 2026-03-10 16:25:09 följande:
Tragiskt att folk beter sig som as på hns jobb, ja. Tragiskt att folk ska gå på skälen till TS tråd och vara elaka, ja. Men det verkar du inte förstå alls...
TS går inte på en diet utan äter vad hn kan.
Utan eller lite kolhydrater är en diet, så väl även tallriksmodellen.
Och ja, det är just TS som är besvarad där.
Anonym (n) skrev 2026-03-10 16:29:10 följande:
Nej. Lika dåliga kålsupare båda två i varje jävla tråd där ni tar över och beter er som as tills ingen orkar svara på trådstarten längre för ni verkar gå igång på att bråka med varandra men vägrar PM:a utan fortsätter vara ett problem för forumet än att faktiskt bidra med något vettigt.
Och ändå så är det inte korrekt att halkskyddsskor är ovanliga, dock tror jag många är inte medvetna att de har dessa i sitt arbete utan att veta.
Och en sak jag skulle direkt säga, jag skulle inte vara så korkad och arbeta i ett kök utan halkskyddsskor.
För det kan bli halt som faan i kök stundtals och vet med egen erfarenhet redan tidigt ung ålder15år) när jag skötte en B&W-restaurang helt själv på helgerna och då dagens rätt.(Och om det är oklart, så pratar vi om tillagningen av maten, inte administrativt.)
Dock intressant att du flyr ämnet, är du den kålsuparen du pratade om då?
Men sure, jag svarar mest på endast TS, inte det efter, så glöm inte den biten och ha förståelse för den.
Ska se om jag orkar läsa vidare där, och se om det är något som betyder något.