Rataxes skrev 2026-03-17 19:22:19 följande:
Borde inte vara särskilt svårt för en halvdålig programmerare, men det är klart, det kostar lite, och det verkar ju löggas minimala resurser på det här forumet, förutom då att lägga gigantiska reklamblaffor över texten.
Dock ditt förslag kan användas integritetskränkande och söka efter såna som valt anonym sign i andra trådar, och inte ens har det allra minsta intresset att blockera något.
Det har inte passerat hjärnbarken än?
Två och med tanke på PM och där de i 10-15år fallerade att programmera bort så man inte kunde skicka PM till de som inte ville och täppa det hålet.
Som i mina öron låter som en par rader i jämförelse.
För en blockeringsfunktion ens ska kunna fundera, så måste anonym sign tas bort.
Låter det som något kommer ske tror du?
Personligen skulle det inte röra mig i ryggen dock om de gjorde, men känns inte som det kommer ske på mycket länge.
Anonym (M) skrev 2026-03-17 21:22:03 följande:
Så varför är det så svårt för dig att acceptera att ts inte tyckte det var ett bra råd?!
Jo, jag förstår att TS inte vill spra tid.
Dock är det extremt bra råd för de som vill spara tid, hur kan du inte ens förstå rådet och vad det uppnår.
För tycker du rådet är dåligt, så gillar du inte att spara tid, svårare än så är det inte.
Och vill du/TS eller någon annan inte följa rådet, vad bryr jag mig om det?
För det är oavsett ett extremt bra råd för oss som VILL spara tid.
Anonym (Le) skrev 2026-03-18 00:08:27 följande:
Lämna förslag till modsen om detta.
Det är i sig en bra idé.
Dock för ett sådant förslag, så måste man ju lösa många problem, och om man frångår att de skulle tycka själva idén är okey.
En av de större är ju detta med anonyma sign, och hur en sådan blockeringsfunktion kan användas till jaga ifatt de som vill inte skylta med sitt användare namn.
Och detta genom sätta på och stänga av blockeringar och se vilka inlägg som försvinner och kommer tillbaka.
Och kanske en del inte bryr sig om det som utsatt, men andra kommer definitivt inte gilla detta och är ett integritetsproblem.
Så för ett förslag så måste det vara otroligt välskrivet i hur det ska genomföras säkert.
Intressant i sammanhanget är hur Flashback tog bort denna funktion och för de ansåg den inte fungerade eller hur man ska uttrycka sig.
Finns en hel tråd om detta, och antar en eller flera admin har uttalat sig där i den frågan.