molly50 skrev 2026-03-16 16:38:59 följande:
Andra? Det är ju dig jag ger det rådet. Om någon annan skulle vilja följa det så är det helt upp till dem.
Ja,och det hade väl varit bra om man som TS kunde använda en sådan knapp för att blockera personer som förstör diskussionen.
Det behöver inte vara galet alls. Jag vet att det funkade på Youtube där man kunde blockera personer som gick in och skrev dumma kommentarer under ens video. Och det var inget som störde diskussionen i sig.
Jag tror att du tycker att idén är galen och bedrövlig för att du vet att dina inlägg där du tjafsar med den andra personen förmodligen skulle försvinna då.
Och det skulle kanske förstöra diskussionen för dig. Men inte för någon annan.
Ja, andra som är irriterande för andra användare, alla ska ändra sig för dig är ditt råd då.
Eller att andra ska ändra sig för mg och bara jag finner deras inlägg som dåliga, ointressant eller vad det är nu.
Det är en satans massa som måste ändra sig med ditt råd.
Och sen har vi naiviteten att någon ens skulle ändra sig på detta.
Ja, och en sådan knapp kommer också användas att begränsa åsikter, och det är där allt fallerar.
Hur kan du inte klara av att se det?
Och jag personligen skiter om hela familjeliv blockerar mig, jag fortsätter som vanligt ändå, då jag är inget behov av konfirmering av min existens.
molly50 skrev 2026-03-16 16:43:50 följande:
Du svarar inte på frågan om varför du inte kan ta dina diskussioner med den andra personen på PM?
Jag vet att du skrev i en annan tråd där ni tjafsade att det skulle kunna ge konsekvenser. Vilka konsekvenser då? Att du blir blockerad?
Om så är fallet,skulle det vara så hemskt då att bli blockerad av någon som bara vill tjafsa?
Det är inte ens ämnet, två vi kan inte diskutera moderatorers åtgärder, det är ett regelbrott.
Visste du inte om det?
Men skoj att det finns en del som tror att jag är roten till all världens problem i Familjeliv.