Anonym (Jösses) skrev 2026-03-15 18:58:41 följande:
Ditt råd är värdelöst. Jag har ett bättre. Bättre att medlemmar som förstör för andra löser det via inkorgen istället. Det är inte rimligt att andra inte ska kunna läsa trådar de vill läsa, för att två personer tar så mycket plats och förstör trådar.
Mitt råd är utmärkt, då det besparar en MASSOR av tid.
För jag inbillade mig lite att det var slöseri med tid, och mina råd är helt utmärkta.
Och inbilla dig du ska kontrollera vad andra skriver är en fantasi som inte sker, och är också ett regelbrott att säga att folk inte ska skriva vad de själva vill.
Och om det inte passar dig, så anmäler du inlägget och ser om det är ett regelbrott med moderatorer.
Det är annars rätt fascinerande att det inte kommer mer råd och i väntan på en blockerings-knapp.
Inser du är inte intressant att lösa frågan om hur lösa det själv tills en sådan knapp kommer.
Och jag skriver vad jag vill, och sen är det upp till moderatorer och ta mig i örat om jag överskrider mina rättigheter.
Och det sker mycket sällan, men jag gör fel ibland det gör jag som alla andra och jag lär mig något av det också.