• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Nötkaka

Godmorgon!
    Solen halvskiner här i Göteborg.
    Hoppas att den skiner hos er också.

Önskar er en fin begravningsceremoni.
    Jag tänker på er!
    Hälsa lille, söte Tille ifrån oss här hemma!!!!!

Kramar!

• CrystalHeart
    God Morgon familjen Kärlek & Styrka!

Hoppas ni kunnat sova inatt, och samlat styrka inför det som väntar idag.

Här skiner solen från blå himmel, jag hoppas den gör det även hos er. Men det har säkert Tillevännen sett till.

Sänder all styrka jag kan uppbåda er väg.

Kommer sända en extra tanke när det är dags.

*kramarom* hela familjen läääänge.
  • MalinH

God morgon!
    Tille lille hoppas du och din underbara familj får en fin minnesstund tillsammans idag.

Hoppas du och dina vänner fångar alla ballonger som kommer upp till er!

Massa Kramar Malin

• Kibell

Tänker på Er extra idag. Hoppas ni kunnat få sova.
    Här skiner solen och jag hoppas att den gör det även hos er idag.
    Klockan 13 så tänder jag ett ljus och släpper iväg några ballonger som finns kvar efter Belles kalas. Det blir många ballonger för Tille och hans änglakompisar att fånga.
    Jag är säker på att det kommer bli en fin och ljus cermoni.
    Många kramar till er Familjen Kärlek

• LOTTA N

Godmorgon familjen. Hoppas natten varit bra och att ni har fått sova några timmar i varje fall. Hoppas att ni får en fin dag och att solen skiner hos er. Ni kommer att finnas i mina tankar extra mycket idag...

Styrkekramar i massor!!!

• CORPSBRIDE

Hej lille vän...idag har du en stor dag framför dig..med ballonger och allt,du ville visst att det skulle vara sol idag.Jag önskar att jag fick vara där och krama om din mamma och pappa,men jag vet att du också kramar om dem hela dagen,idag...och för alltid.
    Kram din vän Elionor.

• grisen

Tänker på er något otroligt mycket denna dag... Hoppas att det blir en fin dag för er...

Varma kramar från oss i Halmstad.

• CORPSBRIDE

Hemgårn...jag bara gråter...
    Kram Elionor.

• Bowmore

God Morgon

Hoppas att ni får en dag som ni kan minnas med värme. Även ett avsked kan vara vackert om solen som skiner och ord som värmer själen.
    Vi kommer ju alla minnas Tille med värme och glädje.

Många stärkande kramar
    Mia

• babylover

Sänder varma hälsningar och kramar till er. Vad gulligt att Liam valt ett gosedjur att lämna.

Tille hoppas du gillar alla ballongerna som kommer idag!