• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • poodle1

skönt att allt blev bra stor kram. Lisa

• CarinaS

Med tårar i ögonen och skratt i mungipan (helium ÄR kul..) läser jag om er dag. Vad skönt att det kändes som om ingenting kunde blivit bättre. Vi är så många som tänkt på er idag och på olika sätt försökt hedra världens störste lille Tille, hoppas ni känt all den kärlek och styrka vi försökt sända till er! Varma kramar från Carina med familj

• Tutluva

Hej Therese och familjen!
    Vad skönt att höra att det gick bra idag.
    Jag har tänkt på er.

Många varma kramar till er!

• Nymfoman

Therese6699: Skönt att läsa om er att ni har det bra och ceremonin inte kunde bli bättre. Jag tror inte att Liam och Dea kunde få en bättre bonusmamma än dig. Jag vet många som "fått" bonusbarn och inte tagit åt sig dem. Efter allt man läst om dig och din familj så vet jag att du är en underbar och fantastisk människa.

Hur gamla var Liam och Dea när du och Nicklas blev tillsammans?

Kram till hela familjen. Tänker på er som alltid.

• Clown

Vad härligt att läsa att cermonin blev så lyckad! Låter verkligen jättefint alltihopa. Tille är säkert jättenöjd där han sitter och spanar på sin underbara familj.

Hoppas ni får en fortsatt härlig kväll, med mera skratt! (ta det lite lugnt med heliumet bara )

(Föresten, Therese, är lite nyfiken på hur många besök du haft i ditt krypin nu. Måste ju snart vara uppe i en halv miljon!)

Varma kramar/ Charlotte Patrik & Simon

• hugoboss

Sänder en liten tanke till Tilleman med ögon så blåa.

• Klatermaja
    Läste precis uppdateringen i bloggen och jag är så glad för er skull att det blev en ljus och fin ceremoni. Jag kan inte sluta tänka på er .

Ha en trevlig kväll!

Kramar Kristina och Daniel

/Klatermaja
  • trissis

Vad underbart att höra att cermonin gick så bra! Vackert väder, fina minnen och nära & kära som samlades i Tilles namn, låter som ett bra sätt att göra det på. Hoppas ni får mysa tillsammans i helgen familjen och ta hand om varandra!

Kram Anna

• meh

Åh, vad glad jag blir när jag läser din dagbok. Att ceremonin blev så fin och vädret visade sig från sin bästa sida. Hoppas ni får en fin kväll allihop.
    Kram

~meh~