• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • IrmelinFraNorge

Hej dere gode.
    Jeg visste nok at sermonien ville bli bra. Det er jo de mest omtenksomme og kjærlige mennesker som har planlagt den.
    Dere har vært i mine tanker i hele dag.
    Dagen i dag har vært god, og trist, og kjærlighetsfull.
    Titter inn til dere seinere.
    En ekstra kram til Dea som kommer nå.
    Irmelin

• Vackerpingla

Va skönt att höra att cermonin var precis som ni önskat!
    Tille kunde ju faktiskt inte fixat bättre väder än idag...

Måste bara säga Therese att du är en helt underbar människa som kan ta dig till Liam och Dea som du gör. Det är inte många bonusmammor som klarar det!!

Hoppas ni får en trevlig kväll!! Många kramar

• Björnes

Hej Therese!

Det har inte gått en stund utan att jag tänkt på er idag. Jag läste just ur din dagbok att det hade varit mycket fint. Ert ballonguppsläpp var säkert fint. Sitter här i tårar och tänker på er lille kämpe och på er som är så oerhört starka. Ni kan verkligen se det positiva i livet. Jag beundrar er så för det! Tille är säkert mycket stolt över sina föräldrar idag.

Jag ser fram emot att få se bilder från ceremonin, men se nu till att rå om varandra och Dea först och främst. Ni har fortfarande en massa att ta hand om. Visst var det väl ytterligare en minnesstund på söndag?

Vi såg en nässelfjäril hemma i vår trädgård idag. Min äldsta dotter Wilma. sa att; "Mamma, tror du att det är Tille som är och hälsa på oss lite" Kanske det, sa jag. Fast jag tror att han är hos sin mamma,pappa, bror och släkt just nu. Det kanske är någon av hans fjärilskompisar.

Det verkar vara ett fjärilsår i år. Var på blomsteraffären förut och där säljer de en massa olika fjärilar som man ska ha i utekrukorna kan jag tänka. Jag ska köpa en sådan! Då kommer jag alltid att minnas er lille prins, vår söte Tilleman!

Ha en skön kväll och sköt om er. Verkligen skönt att höra att ni tyckte att dagen blev bra och att det inte var för jobbigt, Underbara Ni!

Bamsekramar
    Erika med familj

• 3småttingar

Hej.
    Vad skönt att cermonin blev ljus och fin.  Ett  fint minne av eran lille prins.

Vad skönt med lite skratt också.

Ha det nu jätte bra ikväll och rå om er alla fyra.

Tänker på er och skickar massor massor kramar.

• CarinaB

Hej, så härligt att höra att det blev en ljus och fin cermoni. Kan tänka mig ni hade kul med heliumet sedan. Tror Tille log i himlen åt det!
    Stor kram till er alla!

• kos

Jag vet inte vad jag ska sriva längre
    för alla har vi samma tankar.

Tårarna riner i allafall när jag läser det senaste.
    vad skönt att ceremonin blev lyckad med ballongerna.
    Jag tror att Tille har fångat alla ballonger för att visa sina kompisar vad mamma och pappa och syskon har sent upp till honom. Tror att han och sina kompisa kommer att leka hela kvällen med de ballongerna=)

Många varma kramar till er!

Karolina

• aloris

Vad skönt att dagen blev så ljus och härlig som du velat!
    Blir lycklig när jag läser att ni verkar ta det så bra och att ni verkar vara så avslappnade nu. NI måste bara vara tryggheten själv som klarar av det här så himmla bra!
    Tänker på er mycket och ofta!!!
    Kramar från lilla mig till er allihopa!

• Gilga

Det värmer i hjärtat att läsa att ni hade en fin dag..tårar och skratt varvas om vartannat,men skrattet tar överhand när jag läser om eran helium lek.*L*..det är ju så kul,och ett barns skratt är det bästa som finns att höra

Ha nu en fortsatt fin kväll med Liam och Dea,krama varandra mycket och länge

Varma kramar//Gunilla m.familj

• Nötkaka

Vad skönt att höra att ceremonin blev fin!
    MEn den kunde inte bli något annat egentligen . Det var/är ju Tilles dag!
    Kram