• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Desse

Härligt att dagen blev så varm och kärleksfull med sol!! Jag är övertygad om att Tille har tagit allt till sig där uppe på sin stjärna!! Som någon annan här skrev så kunde det väl inte bli annat en fint Det var Ju Tilles dag och hans stora blå som spred de varma solstrålarna över er, vid ett svårt avsked!! Ni är tappra och gudomliga. Tråkigt att inte Dea fick möjlighet att säga farväl till sin bror idag. Hoppas bara att det inte var någon som satte stopp för henne. ( Nu tänker jag inte på er, för det tror jag aldrig ni kärleksfulla varma människor skulle göra ) Skönt att det blev så värdefullt farväl för Liam, för det här kommer han bära med sig resten av livet. Jag är jätte glad för er skull och gissa om jag tänkte på er kl. 13. 00 idag ??
    Många många varma kramar Desse. Hoppas ni får en trevlig kväll med Dea också!!

• JohannaAxelsson

.....^?...
    ..../........
    ...(....)?...
    ...,~?~,?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|......
    ...|___|.....
    ..(____)..
    .(_____).

...Tille - Ljuset som ALDRIG slockar..

• Morty

Härligt att höra/läsa att ni är nöjda med dagen. Tankarna har varit hos er merparten av dagen. Ser fram emot att kika in på bilderna.

Sköt om er, hoppas ni får en mysig helg.

Många kramar

• Desse

Skulle bara säga att vi idag har förbeställt boken om Tille. Hoppas många beställer den, lägg 60 kr på boken istället för på godis och dricka ett par helger framåt. Det kan bidra till att flera barn inte behöver genomgå det Tille har gjort. Plus att det är bättre för vår hälsa att inte äta massor av godis!!!
    kram på er alla från Desse

• Madde30

Så skönt att höra att dagen varit så pass bra som den varit!! Jag har tänkt på er hela dagen och ni kommer att finnas i mina tankar en lång lång tid framöver!!!

Mina tankar går till Tilles familj denna dag!!
  • Ella79

Det verkade som om allting gick som det skulle och kanske tom bättre...Nu har jag fått ytterligare bilder uppmålade i mitt huvud över hur det var idag och det jag ser är massa färger. När man annars tänker på begravningar/minnesstunder brukar svarta och gråa färger dominera men inte denhär gången, nu är det massa klara färger som gäller...Allt ser så fint ut, precis så som Tille själv säkert skulle vilja ha det, han är nog jättenöjd med er och med dagen...Ta hand om varandra...Kramar Elin...

• pofia

Instämmer med alla andra; vad skönt att det blev en fin dag!
    Men vad annat kunde det bli när det handlar om Tille... Nu springer han säkert omkring och leker med alla ballongerna, tror ni inte?!
    Så Dea har kommit nu? Vad skönt för er och henne att hon äntligen kom! Nu är ni samlade på Tilles dag...
    Krama nu om varandra extra mycket ikväll, det tror jag ni behöver!
    Många tusen kramar Sofia

• Nallatalla

Vad skönt att dagen blev bra och att cermonien var vacker.
    Jag är övertygad om att Lille Tille fanns med Er hela tiden och att han tyckte att det var vackert,speciellt ballongerna!
    Tänkte lite extra på Er under dagen och hoppades att solen skulle skina på Er.
    Nu leker nog våra änglabarn med alla fina ballongerna!

kramar / Nalla med familj

• Jagoda

Therese, Nicklas, Liam och Dea!

Tänker på er, ni har preciss sagt hej då till lille Tille. Men ni har varandra, och det är så mycket!
    Ni alla är fantastiska, fantastiska föräldrar och syskon,

krammar, god natt! vi sysns igen snart!

PS Tille är alltid med oss!