• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Bonus

Tittar för bi och önskar er en bra dag

omtanken är den bästa av alla tankar

kram

• Clown

Hej familjen!
    Kikar in och önskar er en fin dag! Hoppas minnesstunden blir jättefin, det är jag säker på att den blir. Och att det går bra med journalisten. Läste också att ni ska till Thailand, vad härligt! Det är ni verkligen värda! När åker ni?

Tänker på dig också såklart Tilleman.

Ha en bra dag! Kramar/ Charlotte Patrik & Simon

• Jennaz

Hoppas att dagen blir fin! Det verkar vara ganska skönt att leva nu trots alla omständigheter. Vad vackert det var med ballongerna på begravningen.

Tille är här och vakar över oss, har sett fjärilarna som flyger i solen. Han minns oss och vi minns honom...

• viktoranton

Hej! Hoppas att allt går bra i dag, läste i dagboken att ni tänker åka till Thailand, vad härligt för er och det behöver ni när all uppståndelse har lungnat ner sig.
    Åker barnen med?
    Har ni varit där tidigare?

Tänker på er
    Kramar till er alla!

• Vaff Vaff

Tittar in igen...
    Vad roligt att auktionen igår blev lyckad och att Dea blev glad för att hon kom med i tidningen. Små glädjeämne är aldrig fel...

Vad skönt för er att ni har bestämt er för att åka till Thailand. Få komma bort lite och rå om bara varandra. Hitta nu ett riktigt mysigt hotell också.

Tänker på er!

Kramar, Agneta med familj

• Vaff Vaff

Cineline, vilken fin bild du har gjort i photoshop!
    Det föll nya tårar...

• Klatermaja

Goddagens !

Vad härligt att auktionen inbringade så pass mycket pengar, trots att Uno Sundström säger  i www.st.nu att det inte kom så många som han hoppats på...

Thailand!! Vad härligt! Blir det bara du och Nicklas eller föäljer barnen med också?

Önskar er en trevlig och solig dag

Kram!!

/Klatermaja
  • Happy me

Känner att jag vill tända ett ljus här i tråden för Tille nu under minnesceremonidagen.

Många snusningar på dig lilla Tille-hjärtat.

♥♥♥
  • Klatermaja

Oj , glömde önska er lycka till med minnesceremonin! Hoppas den blir lika fin som begravningsceremonin i fredags.

/Klatermaja
  • n k
    Åh, Tille.... du har verkligen vädergudarna på din sida Flört 
    Att du fixade sol i dag, då blir det en fin cermonidag för dig, min kämpe!

Hoppas att ni får en fin dag, tillsammans med alla nära & kära!

Vi tänker på er!!!
    Ni finns i våra tankar,( lite extra i dag)!

Kramar om...

Nanna
    "...du är himlen runt hörnet för mig! "