• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Nallatalla

God Morgon Familjen och även Tille som finns med er som en ängel!
    Jag hoppas att solen skiner även hos Er som den gör här hos oss.
    Vad härligt för Er med semester, det behöver Ni verkligen.
    Kul att auktionen drog in pengar till Tillefonden!

Tänker på er

Kramar / Nalla med familj

• hillson

Hoppas på en trevlig och fin minnesstund...solen skiner här idag så vi ska gå ut i solen och fika idag,bara sitta och slappa,,

kul att aktionen gav så mycke...

Tailand låter hur skönt som hellst,var i thailand ? Det behöver ni,bara få vara...

Många kramar sanna

• LillemanTösa

God förmiddag...

Jaa, minnesstund idag då med alla era goa vänner...det kommer att va så fint så fint, känner doften av fikabröd och blommor och hör gråten och skratten...ända hit..

30.000:- inbringade auktionen igår..vad säger man, Otroligt...Jättekul! ..Ni kan va stolta över Allt Ni gjort och Gör..Ni är Underbara.

Så Dea fick oxå vad med i tidningen då..fast bakifrån sett..hon är nog lika söt då som vanligt..söta Dea. ..

Thailand nästa då..jaa, guud va hääärligt..det är balsam för själen det, gå och strosa efter strandkanten hand i hand..så nära så nära varann i själ och hjärta..ja, Njut Njut..det är ni så väl värda..som Ni Kämpat och Älskar..Kram Kram..

Nu hoppas jag att Er dag tillsammans med Era Vänner blir så fin..

Tille..han sitter nog på ett moln och dinglar med sina ben, med ett Leende viskar han..min Mamma, min Pappa..som Gett Mig Allt..Jag Älskar Er..

Många Varma SolskensKramar kommer till Er, Familjen som Älskar, Hoppas och Tror..på allt det som Livet Ger..

Kram Mamma Therese, Kram Pappa Nicklas, Kram Liam Tigern, Kram Söta Dea..och Tille..åh, i mitt Hjärta..med ett Leende så vamt och ömt..

• KatastrofKatt

en morgonsnusning din väg, fjäril..
    och en kram till familjen!

• Happy me
    Åh, vad ni är värda att få åka i väg till Thailand! Bara vara nära varandra, slappna av och må gott. Ska ni åka snart och blir det länge?

Jag hoppas minnesceremonin i dag blir jättefin. Tänker på er!!

KRAM!
  • Destroijer

God morgon, Hoppas även denna dag blir lika fin som i fredags

• Killarna Larsson

Hejsan!
    Hoppas minnes stunden blir jätte fin o trevlig idag!

Åhå, va härligt med en resa till Thailand, det förtjänar ni.!

Kram till er!

• Magnecyl

Hoppas den här dagen blir lika fin som fredagen. Här i Stockholm är vädret underbart, sjön ligger spegelblank och gräsmattan börjar få gröna fläckar.
    Igår kom 16-åriga sonen hem med spräckt display på 4 dagar gamla 4000-kronors mobilen. Blev inte ens arg, har lärt mig att det finns viktigare saker i livet; han själv.
    Tack för allt ni gett oss och fortsätter ge oss!

• CORPSBRIDE

Hej familjen...jag hoppas ni får en riktigt fin minnesstund tillsammans med era vänner..och gud så skönt det kommer att vara för er med en semester,det behöver ni verkligen=)
    Många kramar Elionor.

• Sanders mamma 04

God morgen familen kjærlighet!

Det virker som at Dea har hatt noen fine dager hos dere tross omstendighetene. Jeg beundrer måten dere takler situasjonen på.

30 000 kr på auksjonen i går, så bra!

Så fint at dere skal til Thailand. Det blir nok deiligt. Dere fortjener virkelig å reise bort, kose dere og slappe av litt i varmen.

Håper dere får en fin dag med deres venner i dag.
    Tenker på dere.
    *KLEM*