• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • CarinaS

Mina söners önskan att jag ska skriva in detta från dem till Tille:
    "Vi tycker jättesynd om Tille. Världens bästa pojke som dog. Vi hoppas han har det bra i himlen med alla änglar och mjuka moln. Vi ska vinka till dig jämt när vi är ute.
    Puss och kram från Elias 8 år och Samuel 6 år i Sala."

• Jissa

Hej på er!

Antar att det är ett gott tecken att du inte hörts av sen i morse. Ni har väl fullt upp med alla kompisar som vill säga hej då till världens sötaste grabb.

Hoppas att er dag varit bra.

kramar från Jissa

• Klatermaja

Hoppas ceremonin var fin och att solen sken på er. Nu önskar jag er en riktig god natts sömn .

Tille: Hoppas dagen varit rolig och att du haft något bus för dig .

Kramar

/Klatermaja
  • MikkisPikkis

Hoppas er dag har vart bra! Jätte fina bilder ni hade lagt in... Ingen tvekan om vart Tille har fått sina vackra ögon från

Kramar i massor till er!

//Sänder en massa kramar till Dig, Tille Lille.

• Bonus

Tittar in för att säga go´natt nu och skulle se hur dagen varit men det är ju lite tidigt än..
    Hoppas attd et var fint.. '

omtanken är den bästa av alla tankar

kran

• lottab

Helgen har glidit på i bra takt.. en fin men känslosam fredag, en kul å mysig Dea dag och idag en minnes dag med nära å kära... Ni är otroligt starka människor. Det kommer jag alltid att tycka.
    Och minnet av Tille kommer ALLTID finnas i mitt hjärta och jag vet i många andras också...
    Man brukar säga att ensam kan man inte förändra världen. Men jag måste säga att ni kommit en bra bit på vägen. Å än e det inte slut, för så länge minnet av Tille finns kvar å så länge folk skänker pengar till fonden så fortsätter ni att beröra..Ni är fantastiska.

Tille! Jag tänder ett ljus där ute varje kväll som ett minne till dig. Du var en fin kämpe och kommer alltid finnas i mina tankar. Vi träffades aldrig men ändå saknar jag dig. Tack vare dina föräldrar fick jag bli en del av ditt liv.
    Hoppas du har superkul med alla dina ängla vänner..
    Vi syns.
    Kram LottaB i Skåne

• isahan

God kväll.
    Hoppas dagen har varit fin och att minnes dagen blir ett fint minne.
    Vad kul att minnesfonden har fått så mycket pengar. Det är fantastiskt att människor kan hjälpa till med en bidragande slant och att det i slutänden blir så mycket. Har du någon aning om hur långt i forskning dessa pengar räcker? Jag antar att fonden kommer få in massa mer pengar.

Den lille killen som va och hälsade på er som också hade EB, lider även han av den dödliga varianten?

Man blir inte alls avundsjuk på thiland, Vad skönt det måste vara att se fram mot denna resa. Ni är värda varje sekund av avkoppling och lyx efter allt ni gått igenom sista tiden.
    När bär det av?

Ha det gott och ta hand om varandra.
    Kram Sandra

• Björnes

Hej på er!

Har nu kommit hem från Göteborg. Vi har haft det mycket skönt med härligt mycket sol och salta vindar.

Har tänkt mycket på er idag. Läste just det som du hittills skrivit i din dagbok, att det inte kändes lika jobbigt att plocka iordning inför minnesstunden som ni skulle ha för Tille tillsammans med era kompisar. Jag är övertygad om att det varit lika fint som i fredags.

Härligt att höra att det blev så bra med Dea igår. Det behövde ni nog alla!

Thailand! Låter alldeles underbart! Det är ni värda efter det här!

Måste sätta mig lite och jobba nu. Har massor att förbereda inför nästa vecka. Kommer nog att ta lite tid...

Ha en fortsatt skön kväll underbara familj!
    Tille, har sett en massa fjärilar och tänkt på dig lille prins!
    Många kramar
    Erika

• Jonalv

Tänker på er hela tiden så skönt att de här dagarna har förflutit bra och att ni inte känner att det har varit alltför tungt.

Många många kramar till er och ni ta en dag i taget

Jonalvs mamma

• hugoboss

När solen skiner tänker jag på eran lille Tille med ögon så himmelsblå.