• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Desse

OHHH vad härligt med Thailand det förtjänar ni verkligen efter allt som ni gått igenom. Det blir inte lätt för Liam och Dea att välja bland de photoshoppade bilderna, det är ju massor och de är ju jätte fina allihopa. Ska bara Nicklas och du resa eller hela familjen ?? Jag unnar er verkligen att få fara iväg och låta er få koppla av i fjärran land. Hoppas det går med bra med den tyska jorurnalisten. Det är tur det inte är jag som är välrdskändis som inte kan språket!!! Häftigt med auktionen 30 000 där också, fattar ni själva vad ni lyckats att göra för EB föreningens framtid ??? Tänk på det och sträck på er ordentligt!!! Alla andra fortsätt att skänka pengar med jämna mellanrum, vi får inte sluta ännu !!!!
    Kram Desse

• Sömntutan
    God morgon familjen Kärlek!♥
    Hoppas natten varit bra och att ni fått sova så ni känner er starka innför minnesstunden, men det tvivlar jag inte på.
    Såg att ni hade haft en bra dag igår med massor med mysiga aktiviteter, det glädjer mig.
    Hoppas ni får en solig och fin dag idag med vackra minnen. Tille kommer att följa det hela från sitt regnbågsslut det lovar jag.
    Bamsekramar till er allihop!
    Anna
    Hjärtat tar aldrig semester....
  • Temugg

Nu har jag också sett Dea i tidningen!
    st.nu/nyheter/lokalt.php&id=549660
    Vad härligt att så många har ställt upp med auktionen och att den antagligen kommer att bringa mer pengar så småningom.

Hoppas ni får en fin minnesstund idag också, men det vet jag i mitt hjärta att ni får!

• Bowmore

Låter härligt med Thailand. Blir så avundsjuk. Vill också åka till solen och värmen.
    Men är det nån som är värd att få åka bort och koppla av så är det ni. Hoppas ni får en riktigt härlig resa.

Har ni vart i Thailand innan?

Hoppas dagen blir varm och solig. Här skiner solen. Ska tänka extra mycket på er idag.

Kramar
    Mia

• MalinoNiklas

Godmorgon familjen!

Vilket väder det är här i Sundsvall idag...
    Hoppas att minnesdagen blir fin med många vänner!
    Tänker på er!

Kram från Malin

• Pyris

Godmorgon Familjen!!!

Här skiner solen och himlen är klarblå.
    Jag kommer nog för alltid tänka på Tille, när jag ser blå himel, en klar stjärna eller en fjäril. Det är Tille..
    Hoppas minnesstunden blir fin idag...fast det är klart den blir.

Åå, en resa till Thailand. Vet ni, det förtjänar ni. Sola, bada, njuta..bara vara. Och Tille är ju med också förståss...

Mängder med kramar till Familjen Beundransvärd

//Paula - med Tille i hjärat ♥

• Ella79

Nu sitter jag med tårar i ögonen IGEN!!! Satt och tittade på bilderna från minnescermonin för Tille, det var så fint, så fint.

Det var egentligen bilden där Liam har sitt huvud vänd mot dig och gråter som fick mig att börja gråta. Där står du som den vackraste,starkaste, tryggaste och finaste människa för att trösta, som så många gånger förr. Sedan var det ballongerna så fint de flög upp mot himmelen, då grät jag lite till. När jag då tittade på bilden med minnesbordet så var det kört...*gråter igen*...

Så rätt av er att åka på en välbehövd semester. Där kan ni koppla bort allt och bara ta hand om er själv och varandra...Det kommer att göra susen. Jag hoppas verkligen att ni hittar det finaste hotellet av dom alla.
    Minnesstunden kommer att blir så vacker och så fin.*blir glad när jag målar upp bilder i huvudet/fantiserar om den* Tänder återigen ett ljus för Tilleman.

Många kramar och små klappar på axeln /Elin

• loppan1

God morgon
    Vad härligt att få åka iväg. Kom på en liten sak som jag undrade över, du har säkert svarat tidigare, men har Liam och Dea samma mamma?
    Hoppas att ni får en bra dag och ni finns som vanligt i mina tankar
    Kram

• nessie72

God morgon Tille..ännu en dag att leka och springa runt ....är vädret lika bra i körsbärsdalen som här i haninge????? För här skiner solen och det börjar bli varmt!!!

Therese,Nicklas,Liam och Dea...hoppas ni får en underbar dag med era vänner...

Många ,många,många långa kramar

Jeanette med familj

• PamH

God morgon familjen!
    Vilket härligt väder det är i dag också.
    Vad roligt att det är så mycket pengar som kommer in till Tilles-fond.
    Hoppas ni får en fin minnesstund i dag med vännerna.
    Många kramar till er.