• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Adde1

Hej therese, jag lyckas ta mig in på nätet var jag än är.
    Kul att läsa att auktionen inbringade så mycket pengar.
    Tänker på er mycket, hoppas att det blir en bra minnesstund.

Jag tycker att ni gör helt rätt som åker till Thailand och vilar upp er.
    Hoppas att ni tar tillfället i akt att besöker Koh Lanta.
    Jag reser mycket i Asien, vill ni ha restipps maila min gästbok för tipps.

Hoppas att ni får en underbar fortsättning, det är ni värda efter allt slit och den enorma uppståndelsen.
    Liam och Dea är också berömvärda.

Ha det så bra så länge.

• VeronicaMy
    Hej!
    Alla mina tankar går till Tille. han finns med i mina tankar ofta opch även i mina drömmar!!!

nu har javarit iväg ett tag men kikar in här nu och läser ikapp mig så gott det går. skönt att allt har gått så bra som det gjort med tanke på omständigheterna>!

Skönt med en resa till Thailand!

kramar om er ni fiiina och starka familj!!!!!!!!!♥♥
  • kapet

Hej Therese och familjen
    Trevligt att auktionen gick så bra.Hoppas ni får en fin ceremoni idag.
    Skönt med lite semester.Thailand låter väldigt bra och ni är värda det.
    När åker ni och blir det bara du och Nicklas ?
    Har läst artikeln i Sundsvalls tidning.Var roligt att lilla Dea kom med i tidningen.
    Tille du har ordnat med en fin dag idag med,lika som i fredags.
    Ha det så bra idag familjen. Ni finns i mina tankar. Tille du kommer alltid att finnas i mina tankar och mitt hjärta.
    Många kramar

• Nana 24

Hoppas att ni har en fin dag med minnes ceremonin för Tille gubben! Lika fin som begravningen blev, sorgligt jätte sorgligt såklart, men ni verkar ha ordnat det på allra bästa vis för er lilla gulle pojk, den lilla hjälten med de vackraste ögonen! Tänker på er idag, precis som jag gjorde i fredags, vilka fina bilder du har lagt in, så fint med ballonger till Tilles ära! Jag tror att solen lyser i hela Sverige så jag hoppas att ni har lika fint väder som vi har!
    Många kramar till er och Tille vännen! Vi tänker alla på honom där han sitter på sin stjärna och tittar på det som hans underbara familj gör! Thailand låter JÄTTE mysigt, det är ni verkligen värda! Så skönt för er!
    *kramar om*

• Karlstadmamma

Hej i solen!
    Mina tankar finns alltid med er!
    Kram

• idnar

Va bra att cermonin gick bra. Såg bilderna jätte finna. Så bra att Dea har fått en egen skäma bort dag. Inte dåligt av folk att ställa upp med en auktion för Tilles fond. Hoppas att cermonin går bra idag med era nära vänner och kära.

Ha en bra dag önskar en familj från småland

• Tarjas

Hej Therese

Har varit borta nu under helgen; så jag har inte kunnat skriva, men nu är jag här igen. Det var ju inte Thailand direkt, men nära...Åland=)

Jag tänkte på er hela tiden i fredags och visste att det skulle bli fint och ni skulle klara er igenom det värsta föräldrar kan gå igenom. Men ni klarar det, för ni har varandra, er kärlek, nära och kära och alla vackra minnen av Tille-Prinsen...
    Skönt att det gick bra i fredags, bilden på dig, Nicklas och Liam var jättefint tycker jag. Trygga, starka, älskande mamma Therese tröstar och får tröst. Jättefint.

Hoppas dagen varit bra, med vänner och så. Det är klart ni har haft det bra, ni fantastiska människor. Vad härligt med auktionen föresten, 30 000kr, inte illa.

Kommer in lite senare och läser hur er dag varit.

Och Tille vännen...du finns i mitt hjärta...idag...imorgon...i evighet... vi hörs också lite senare hjärtat.

Kramar
    Tarja

• Farth Vader

Alla mina tankar går till familjen idag. Hoppas att cermonin blev ljus och vacker - och det tror jag nog.

Tille är nog super stolt över er där han sitter uppe på sin stjärna. Så mycket kärlek..och så mycket hopp.

All min kärlek till er/ Mona

• lektant

Jätteskönt att ni tänker på er själva oxå och inte bara era barn. Ni kan behöva åka till Thailand och få rå om er själva. Jag tänker på er och vet att Tille sitter och vakar över er.

Massor av kramar från /mait

• pofia

Hej Therese och familjen!

Hoppas ni har en fin dag med nära och kära...

Skönt för er att åka till Thailand! Att få ta hand om er själva...

Vi "syns" senare!
    Kramar Sofia