• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • LillemanTösa

Hej på er hela Goa Familjen Kärlek..

Hoppas att Ni har en fin dag..huset fullt hela dagen lång kan jag tänka mig..Trevligt Trevligt..

Kikar in en sväng för snart ska jag åka iväg och tvätta bilen, som min Älskling ikke gjorde igår..hmm..så jag sticker iväg om en stund..Efter det ska jag stanna till hos min lillasyster Linn & hennes Johan..trevlans...

Skulle tro att kl hinner bli 23.00 innan jag är hemmavid igen, om jag känner mig själv rätt, och det gör jag ju.. ..

Men ha det nu såå Bra, mina vänner så kikar jag in till Er senare då.

Många Många Goa, Varma, Leendes Kramar till Er Alla från oss Alla
    Kram Kram Kram Kram Kram KRRRAAAAM

• corinne7

Hoppas minnesceremonin blev så som ni hade tänkt er, mina tankar har varit med er och lille Tille idag.
    Som så många andra skriver här ,kommer Tille alltid ha en speciell plats i vårt hjärta.Han lyckas dra ur allt gott i oss människor.
    Vad trevligt att ni planerar en Thailandresa, det behöver ni mycket väl.Måste vara skönt att få komma hemifrån ett tag.Har ni tänkt att åka själva eller i sällskap med andra?
    Här hoppas man på varm sommar så man kan åka ut med båten,det skall nämligen bli ett äventyr med fem barn och en båt som går i 10 knop.
    Vilken rolig Deadag ni hade,det gav mig lite tips att man faktiskt kan ge barnen en heldag.De behöver skämmas bort en och en ,någon gång iallfall.Bra idè !!!
    Många kramar Marie

• Toblerone

Tille om en ny stjärna tändes varje gång din mamma och pappa tänkte på dig, då skulle natten vara ljusare än en solig sommardag!

Kram Lena

• BarbroiSanDiego

Tittar in efter några dagar fyllda med mitt. Vilka fina bilder från er dag. Framför allt bilden på mamma och pappa... både med och utan Liam. Som någon sa, man kan se var Tille fick sina stora blå från. Finaste föräldrarna han kunde få. Det verkar som om dagen blev precis sådan ni ville, och vilket vacker väder Tille hade ordnat! Ljus och tacksamhet och ballonger till Tille, mitt i den stilla sorgen och saknaden.
    Ni skulle skriva en bok om att sörja ett barn som ska dö... och om konsten att leva vidare. Njut av resan till Thailand, och varandra. Stor kram från oss här borta i USA.

• Arctura

Om alla hamnar på samma ställe när man dör, så ska du veta Tille, att den där gamla farbrorn som kom vid kl 23 i fredags kväll/natt är den mest underbara farbror man kan träffa Han har så underbar mysig famn att sitta i och mysa (där har jag tillbringat många timmar i mitt liv), aldrig har jag kännt nån som varit så trygg och alltid haft tid att lyssna när man behövt prata av sig, vare sig jag varit 1,7 eller 26år!! Alltid har han funnits i mitt liv, men nu har han vandrat vidare och förhoppningsvis så träffar ni varandra....Det är min underbart snälla farfar Sverre jag pratar om Tille... jag vet att han kommer leka med er Ängla barn & ni kommer kikna av skratt, för han älskar barn över allt annat!!

• doris51

Hej på er alla
    Va det låter härligt med en resa till Thailand, det gör ni så rätt i, ni behöver verkligen få få om varandra och bara koppla av. Läste sundsvalls tidning ,det kom ju in bra med pengar till Tillefonden.Tänker på er. Kramar.

• Mamelutten

Hej på Er kära familj!

Hoppas Ni haft en underbar dag med vännerna, kunnat mysa och rå om varandra riktig ordentligt. Att göra en resa och byta miljö en liten stund är aldrig fel, det gör Ni helt rätt i och är verkligen verkligen värda. Så fint det med auktionen...och Ni var så fina i tidningen

Tänker på Er och Lilleman söte...

Många kramar

• BEllens mamma

Hej Tille-killen!

Hoppas att allt är bra med dig! Själv har jag åkt på en rejäl förkylning och mår inte bra alls, så jag ska försöka lägga mig tidigt i kväll. Men jag skriver mer än annan dag gubben, jag hoppas att det är okej?!

Natti så länge och dunkramar och så tar vi en dag, ett ögonblick i sänder!

Ellens mamma Lotten!

• Desse

Tittar bara in för att säga att det var en jätte fin artikel i st.nu

Ni är så underbara !!!!
    Många kramar Desse

kollar in sen för att se hur ni har haft det på minneshögtiden.
    ses senare