• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • IR 72

Hei på dere.

Fint og høre at minnestunden i dag gikk bra i dag.
    Bra at auksjongen gikk bra også.

Den Thailand turen fortjener dere virkelig etter det dere har opplevet den siste tiden. Da må dere kose dere masse og skjemme dere ordentlig bort og det er nok lille Tille engelen også enig i.

Dere får ha en god natt.

God natt til Tille engelen også.

• n k

Kikar förbi senare... ville bara lämna en
    (((KRAM)))

Nanna

• Kickelina

Hoppas dagen har varit fin...

Semester på gång ser jag, ingen kan behöva det bättre än ni...
    Alla photoshopbilder är alldeles underbara...vilka fina minnen för barnen.

Många kramar, kanske tittar jag in en gång till ikväll för att se om du skrivit om hur dagen varit, men jag har en svag aning om att det blir tidig kväll för mig här.. annars så syns vi imorgon.
    Kram och natti natti
    -Kicki-

• Fru J

Kikar in och hoppas att er dag fyllts av fina minnen tillsammans med nära och kära. Här hemma så hissades flaggan i topp som en hyllning till Tille. Vinden har lekt med den hela dagen så den har nog synts över halva stan. (Vi har en 16 m hög flaggstång... Kanske kan vara en bidragande orsak till att den syns.   )
    Vår dag börjar kl 4 i morgon bitt så det är dags att krypa till kojs snart. Från Edsgården önskar vi därför nu en god natt till hela familjen Kärlek.
    /Annica

• IrmelinFraNorge

Hei. Håper dagen har vært bra. Kram Irmelin

• Sömntutan

Hallå Tilleman!
    Nu skriver jag till dig lite sent idag, så det händer väl att du får mina ord i morgonbitti istället. Antar att du nannar kudden nu...eller ni kanske använder moln som kuddar där uppe?
    Hoppas fagen varit full med bus. Här hemma har vi ordnat lite på balkongen och så har jag varit och hälsat på min bästa kompis Malin. Hon har två döttrar som är i samma ålder som Isak och Max, så Isak älskar att åka dit och leka med sin bästa kompis Ida.
    Har du fått nån bästis av alla de andra änglabarnen, eller leker alla med alla där uppe?
    Idag har din mamma och pappa haft minnesstund för dig här nere och jag kan tänka mig att det blev väldigt vackert. Solen sken säkert från en klarblå himmel för att påminna om dina underbara ögon.
    Det fälldes nog några tårar idag också, men jag tror faktiskt att de flesta tårar var glädjetårar. Jag tror din mamma, pappa och syskon fick många fina minnen av dig ifrån många fina människor och vet att det värmer i deras hjärtan.
    Men Tille de är värda precis alltihopa, så starka som dina föräldrar och syskon har varit i er kamp.
    Kanske bli man så stark när man har en guldklimp som dig Tille.
    Ha det gott lilleman, så hör jag av mig snart igen!
    Bamsekramar
    Anna
    Hjärtat tar aldrig semester....
  • FraNorge

God kveld. Håper dere har hatt en fin minnestund i dag. Så flott at det kom inn så mye penger på auksjonen. Unner dere virkelig en reise til Thailand, det tenker jeg blir godt for dere. Klem fra meg.

• CarinaS

Vad härligt det låter med Thailand! Det är ni värda flera gånger om! Kram Carina

• Filles Mamma

Hej på er!

Hoppas ni har haft en fin minnesstund idag. Har tänkt på er mycket!
    Läste om auktionen, kul att den drog in så mkt pengar till Tillefonden. Och kul för lilla Dea att hon också fick vara med på bild! :)

Therese och Nicklas, jag måste bara få berömma er för att ni är sådana fantastiska föräldrar!!!! Tilleman, Liam och Dea är nog mäkta stolta över er skulle jag tro!
    Ni kämpar och kämpar och kämpar....hade jag kunnat gett er en medalj så skulle jag göra det!

Läste att ni ev skulle åka till Thailand. Det unnar jag er verkligen!!! Bara få rå om varandra och få nya krafter...det kan ni behöva!

Tittar in till er lite senare och säger godnatt
    Många styrkekramar till hela den goa lilla familjen!