• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Skrutten o  hans mamma

Ohh... du gooa lilla kille, gång på gång sätter du spår i våra liv....
    Lyssnar och låter tårarna falla, tackar min lyckliga stjärna för att jag/vi fick...får beröras av dig

Sov gott ny lilla hjärtegryn...imorgon är det en ny dag

• AdaPada

Vilken vacker låt. Tack för att Ni lade ut länken.
    Kram

• roysan

Vilken vacker låt. Sov så gott tille familjen, tänker på er.
    Grattis på namnsdagen therese.Kramar helena

• Lestan

Lyssnade på låten för första gången idag.....Gud vad den berör hon behövde bara sjunga första orden så började tårarna rinna....Han har verkligen berört mitt hjärta och det känns som om man förlorat någon nära....fast han var ju det på ett sätt....Du är saknad av mig och mina anhöriga....Ska sända en blå ballong från mitt jobb upp till dej....

• Evalena S

Vet att du blir väl omhändertagen hos ljusÄnglarna Lille Tille
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Du drömde dig bort till en
    blomstrande äng
    där blommor och blad
    lyfte dig upp mot en himmelsäng
    ~~
    Du drömde om en gömd
    hägrande skatt
    där månen lyste över
    himlens natt
    ~~
    Ängeln kom med nattens vind
    hon log mot dej
    smekte din kind
    nu kunde du lugnt somna in
    du kände frid i sinn
    ~~
    Himmel och jord sände en
    strimma av hopp
    du kände en behaglig känsla
    sprida sig igenom din kropp
    ~~
    Du öppnade dina ögon såg in i
    ljuset och himlens oändlighet
    där bortom finns du kvar
    i all evighet
    ~~
    Vi tänker på dig lille vännen
    Hjärtekram

• mysan34

Hej hjärtegrynet Tille och underbara familjen har tyvärr haft problem me internet och inte kunnat kika in på flera dar men har försökt läsa nu i efterhand å ser att jag missat insamlingar m.m.Men jag var iaf med er i tanken.Otroligt fina PS-bilder allihop och så mycket vackra blommor du fått grynet helt fantastiskt.Och så den rara killen som väntade utanför er dörr.Vad ska man säga d finns inte ord för hur omtyckt du var lille store Tille.Var även inne å lyssnade på din egen sång å då kom ju tårarna förståss så underbart vacker liksom du grynet å alla fina ballonger som din familj sände upp hängde du där i ett av snörena då och sprattlade med dom små benen.Har iaf beställt dina böcker båda två så lite nytta hoppas jag d gör men skulle vilja ha en fjärilpin oxå men hittar inte vart jag ska beställa den men d kan nog din goa mamma berätta för mej.Hoppas ni har d gott på hotellet å rår om varann riktigt mycke.
    Varma kramar till familjen
    Snusningar på din panna Tillegrynet

• mysan34

Glömde till Hemgårn så underbart att se att du fortfarande skriver sagor till grynet du borde göra en egen sagobok tillägnad Tille helt fantastiska berättelser.