• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Snuttan77

Vilken vacker låt, verkligen träffande! Grattis på namnsdagen Therese, hoppas ni hade det mysigt på hotellet.

Kram Anna och Ida

• annca

Ja, jag kan inget annat än att instämma! Jättefin sång!

Therese: grattis på namnsda'n. Hopaps ni hade en riktigt skön hotellnatt!

Tillmannen: Efter en otroligt grå och trist dag här i LInköping, sprack det massiva molntäcket upp framåt kvällningen, och när det var läggdax för vår lillstumpa, då sken solen (fast den var på väg ner bakom horizonten, och kvällsfåglarna kvittrade. Var det du som städade undan molnen inför kvällen så att du kunde se ner att vinka till oss? Jag såg inge fjärilar igår, men det var ju så pass sent som solen bröt fram, så ni fjärilsbarn hade väl kallat hem era flygande budbärare för natten vi d det laget.
    Den där höskullefrukosten lät underbart mysig! Och visst är det gott med choklad?

Mjuka bamsekramar från din ankkompis!

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • viktoranton

Hej!
    Vart kan man höra låten??????

• Moa och Max

Hej familjen.
    Hoppas ni fick de mysigt på erat hotel!kan tänka mej att ni fick en underbar utsikt ifrån berget, min mormor bodde på norra berget och jag älskar å sitta där å titta ut över staden. Lyssnade på Tille sången å jag bara gråter å gråter. SÅ underbart fin låt.

• Killarna Larsson

go morron..!
    Hoppas ni hade det super duper härligt på hotellet.

Hoppas ni får en fortsatt härlig dag!

Tänker på er o Tille-man..

• Ann R

Det finns en länk högre upp i tråden Viktoranton.

Helt fantastiskt fin låt!!! Nu sitter jag och gråter vid datorn igen.

mamma till Agnes 050704 och Alma 030127
  • nessie72

Förresten...therese.....GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN!!!!!

• sof2

oj oj vilken bra låt!!!! Tårarna bara rinner igen!!!