• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Tusenlilja

Många varma kramar till er allihopa
    från mig

• LillemanTösa

Kikar oxå in och önskar Er en så God natt..

Tille liten..sover du nu? mm..kan tro det..sov så gott gosedu..

Många Varma Kramar..Go natt mamma Therese Go natt Pappa Nicklas, Go natt Liam Tigern, Go natt söta Dea..och Tille..i mitt Hjärta..

God natt God natt Alla goa Följeslagare..Vi skrivs imorron..

• Cakar

God natt familjen underbar
    hoppas er natt på hotell ger ny kraft och hjälper till att ladda baterierna.
    Sov gott.
    Tille ser du vad fint ditt nya ljus lyser?
    Kram Lena @-->--

• Nötkaka
    Godnatt lille Tille!
    Din mamma och pappa är bortresta ikväll. Håller du ett vakande öga över dem?
    Jag hoppas att allt är bra med dig Tille.
    Tänker på dig,
    kramar!
  • Annica71

Natti Natti Tille-man och hoppas ni Therese och Niklas får en skön och mysig kväll/natt.

Kramis

Annica med Tiffany 2005-07-10
  • PamH

Hej alla!
    Många varma kramar till er alla från Örebro.
    Sov Gott hörs i morron.

• zucca

Godnatt och sov så gott Tille vännen...
    Hoppas att du har det bra där uppe bland dina vänner... Antar att du leker varje dag...Driker saft och

• zucca

Godnatt och sov så gott Tille vännen...
    Hoppas att du har det bra där uppe bland dina vänner... Antar att du leker varje dag...Driker saft och äter nybakade bullar... Även fast man är liten så antar jag att det är helt ok att äta det där... :)Kram Zucca

• marie 37

Tille,ditt ljus lyser även idag. Ville bara skicka iväg några godnattkramar och snusningar/ Marie