• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • änglamamma

Hoppas natten på hotellet varit underbar!
    O måste berömma tjejen som gjort låtern till tille...så fin!

• Pyris

Godmorgon Familjen!!!

Grattis på Namnsdagen Therese.
    Hoppas ni hade så mysigt o underbart som bara ni 2 förtjänar.

Låten var verkligen jättefin. Som bara Tilleman förtjänar. Snart kan det nog bli en skiva till lilla Tille också.

Miljooooooner kramar

~¤~ Tille ~¤~
    Min lilla vän..
    Även idag finns du i mina tankar.
    Som alltid.
    Och en liten plats i mitt hjärta tillhör bara dig.
    Hoppas du har det bra där uppe lille kille.
    Saknar dig...

En smekning på din kind

//Paula

• qramiz

Underbar låt, tur i oturen så sitter jag på jobbet, tårarna steg över ögonvrån, men fick dem åter igen att vända tillbaka- fy vad sorgligt det känns...men sååå vacker låt, sen speglar sig verkligen på dej Tillevännen.-
    Åkte ut med vida Vättern igår, det var sååå vackert solen började sakta gå ner vattnet glimmade och molnen var så vackra , ja det var helt underbart, och mina tankar for genast till dej vännen- undrar hur du har det där hos änglarna...saknar dej..allt vackert - det är DU lilla gossebarn...
    Kram /P

• qramiz

Underbar låt, tur i oturen så sitter jag på jobbet, tårarna steg över ögonvrån, men fick dem åter igen att vända tillbaka- fy vad sorgligt det känns...men sååå vacker låt, sen speglar sig verkligen på dej Tillevännen.-
    Åkte ut med vida Vättern igår, det var sååå vackert solen började sakta gå ner vattnet glimmade och molnen var så vackra , ja det var helt underbart, och mina tankar for genast till dej vännen- undrar hur du har det där hos änglarna...saknar dej..allt vackert - det är DU lilla gossebarn...
    Kram /P

• Bonus

Go´Morron på er!!! Hoppas att natten på Hotelet blev bra .....

Vilken underbar låt till Tille det var ::

om tanken är den bästa av alla tankar

kram

• Madeleine2

oj gud vilken fin sång. man ryser i hela kroppen när man hör den. o tårarna rinner!!

hoppas ni haft de bra på hotellet. kram

• solrosen74

Godmorron alla människor därute,Jag önskar er en fin dag.
    Hoppas ni haft det så jättemysigt nu och grattis på namnsdagen Therese.

Godmorron Tille, så mysigt med frukost i höladan, gissa om jag blev avundsjuk.Blir det ännu en dag fylld av lek och bus för dig nu? ja och du leker väl med de vackra ballongerna som du fångade.
    Många kramar lilla vän till dig från mig.

Kramar Åsa

• Tesie

Underbart vacker låt!

Jag sitter här o ryser o gråter *ler*

Hoppas ni får en fin dag idag!

kram

• PamH

God morgon!
    Hoppas att natten på hotell har varit bra.
    Vilken vaker låt till Tille det var, Tårarna bara rinner.
    Tittar in senare