• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • anna7506

Tittade i brevlådan idag och vad hittade jag där om inte boken om lilla gossen Tille. Ska ta och sätta mig med den när jag får lugn och ro och lill tösen somnat. Det är väl lika så bra att ta fram näsdukarna så att man har dom inom räckhåll för det lär nog behövas.

• Nanna81

jag har inte fått min bok än men hoppas att den kommer snart.
    ha en underbar kväll på hotellet.
    kram anna med fam

• IrmelinFraNorge

Hej. Nå er dere på hotell og koser dere... Bra! Håper kvelden blir mysig og lugn. Kjenn kjærligheten og smak på livet. Vi snakkes i morgen. Kram Irmelin.

Noen som har ventet lenge på boken om Tille? Bestilte den 6. april men har ikke fått den enda. Blir litt bekymret og lurer på om de sender til Norge.. Noen som vet? Eller har mottatt den i Norge? Glad for alle svar...

• Gubbas

Har inte skrivit på ett par dagar. Min lilla son och jag är sjuka.
    Kul att ni har mycket för er och att ni ska unna er en Thailandsresa bara ni två!!! Om två människor på denna jord är värda det så är det ni!!!
    Hoppas att ni får en fortsatt trevlig kväll!!
    Kram
    Sonja

• IR 72

Hei på dere

Kos dere masse på hotellet, nyt det og hverande.

Titter innom i morgen.
    Mange klemmer fra meg

• solrosen74

Ja får väl önska er som skriver i tråden en god natts sömn.

Godnatt lilla Tille vännen, du sover nog sött efter dagens bus.

Hoppas ni får det lugnt och skönt på hotellet och att ni får rå om varandra rejält.

Många kramar Åsa

• Sumimasen

Hoppas ni har en underbar natt på hotell. Så skönt att skämma bort sig själva lite.

Jag undrar....det sägs ju att Linda Skugges blogg är Sveriges mest lästa - men jag undrar om inte du slår den med hästlängder. Du har ju haft över 90.000 besökare. Otroligt!

Tänker på er!

Kram Madde

• Mammatill2

Hej på er Familjen.
    Idag tog jag och barnen en liten resa med tåg ner till Lund och hälsade p åmin mamma som är är på sjukhuset där. Vi passade på att gå in i den fina Domkyrkan där och tände 3 ljus för lille Tille. Hoppas ni får det bra i Thailand.

• Berkemo

Tille min vän skickar upp en stor godnatt kram till dig. Hoppas att du har haft en bra dag.( Fast egentligen tror jag inte på ett liv efter detta). Önskar iallafall att du har det bra, och att din mamma och pappa får det mysigt i kväll. P.s du håller väl koll på dem??? GOD NATT!!!