• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Sömntutan

God morgon familjen Kärlek!
    Hoppas ni har haft en mysig hotellvistelse. Själva hade vi kalas här hemma igår, blir många sånna i april månad *ler*.
    Hoppas ni har ätit gott och tagit hand om varandra riktigt mycket nu.
    Mina tankar är hos er det vet ni!
    Hann inte titta in här igår och det gör mig lite ont då jag lovat Tille och titta till er.
    Men ni har ju sååå många andra som gör det åt mig när jag inte hinner.
    Men som sagt ni finns i mina tankar trots att jag inte hinner in här varje dag, hoppas ni vet det.
    Nu ska jag skriva lite till Tilleman.
    Ha det gott och ta hand om varandra!
    Många varma kramar Anna
    Ps. Oj vilken fin sång ni fått tillägnad Tille, tårarna rinner!

Hjärtat tar aldrig semester....
  • marie 37

Då var det en ny dag å vilken lyx att vakana upp till hotellfrukost. Får inte till det med datorn så att jag kan höra Tilles sång. SUCK!

Ha nu en bra dag! Tankar och kramar/ Marie

• IrmelinFraNorge

Hei. gratiis på navnedagen. Sitter å hører på den vakre sangen og tårene renner.
    Håper dagen blir bra.
    Kram Irmelin.

• Cineline

Vilken underbar sång du fått, Tille! Klarar knappt att lyssna på den fler gånger för då kommer ögonen bli så igenmurade att jag inte kan visa mig bland folk.

Tjejen som har gjort låten - finns hon här på Familjeliv?

• Memo

Jaha, så var det dags för tårarna att komma fram igen, vilken vacker låt. Tänker på dig jättemycket Tille.

Therse och Nicklas, hoppas att ni har haft det mysigt på hotellet.

Kram

• MikkisPikkis

Åh, vilken fin låt!!! Vem är det som har gjort den? Ngn här på FL?

Kramar till Er!

• Sömntutan

♥Hej Tille!♥
    Hoppas att du har det bra, eller det vet jag ju att du har. Men det är ju en sån där öppningsfas vi vuxna alltid börjar med vettu` .
    Har precis lyssnat på din sång, visst är den fin? Den är ju förståss på engelska, men jag tar för givet att när man kommer till Nagijala så kan man alla språk, det är ju så många olika änglar från olika platser där uppe och man måste ju förstå vad alla säger. Det måste vara härligt att kunna så många språk, har jag inte rätt Tille?
    Har du träffat min farfar än då Tilleman? Mmm jag tänkte väl det, visst ser han ut som jultomten, kanske är det han som får dela ut julklapparna i år. Det ser han nog fram imot.

Ha det gott nu Tille!
    Bamsekramar
    Anna

Hjärtat tar aldrig semester....
  • LillemanTösa

God morgon Goa Ni..

Hoppas Ni haft en härlig dag och natt..kan jag tänka mig.

Jaa, just det ja...Grattis på namnsdagen Therese!!!

Ojoj, vilken sång..helt otroligt Vacker..det är Tille det..

Nu ska Melle & jag snart ut och åka, sen blir det en prommis här på em..

Men ha det nu så Bra, så skrivs vi sen då...

Många Många Kramar till Er, Familjen som Älskar så...

..och Tille gos..du vet..i mitt Hjärta...

• Amazona

Godmorgon! Hoppas att ni haft det mysigt!
    Vacker låt...

• Linda Bi

oj, vilken bra låt! Tro vem tjejen som sjunger är?! Hoppas att ni haft trevligt på hotellet, ha en bra dag allihopa!