• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Nana 24

Hoppas att ni har en riktigt mysig kväll på hotellet, måste vara skönt att komma bort lite från hemmet, och få lite paus i verkligheten, bara ni två! Förstår att det kan vara skönt att komma hemifrån och allt ståhejet, folk som ringer och bara vara!
    Så himla rätt gjort av er! Även om det bara är i samma stad så var det en jätte bra grej att göra! Hoppas att ni får en lugn och skön natt! Skickar lite kramar till er alla inklusive den lille hjälten på sin stjärna! *kramar om* och önskar er en godnatt! och en fin dag eftersom du inte läser detta först i morgon eftermiddag!

• Vips

så skönt med lite egen tid, riktigt mysigt at ta in på hotell fast det är i er egen stad, det blir ju ändå hemifrån liksom.
    Ha det så jättebra!!!

Kramar/Annika

• Känslosam 66

Fick Minnesboken om Tille i dag har spånat hastigt i den men ska sättner mig senare när jag får tid över .
    Bilderna rör en i hjärtat, Tille är så fin på bilderna, dessa ögon! Hoppas att er vistelse på hotellet blir över förväntan
    Ha en God Natt och en bra morgondag

• mammatil4

Hei hei
    håper dere har det supert på hotell og koser dere masse!
    Dere fortjener det mer enn de fleste det er sikkert!

Irmelinfra norge: Jeg har også bestilt boken men har heller ikke fått den, men jeg regner med den kommer snart....

Klem fra Lin

• Anonym (lilla jag)

Therese, vet du vad Ilknur heter här på fl? Vore skoj o kika in till henne oxå. Men du kanske inte vill säga det, om inte Ilknur inte vill att andra ska veta,...
    Kram, tänker på er jämt!

• Klatermaja

Åhh, ni har det säkert jätte mysigt nu och det förtjänar ni verkligen!! Bo på hotell i nymanglade lakan, frukostbuffé och massa mys *mmmm*.

Önskar er en god natt!

Till Tille :

"Tryggare kan ingen vara,
    Än Guds lilla barnaskara,..."

Källa: http://www.cyberhymnal.org/non/sv/tryggare.htm 2006-04-25

Sov gott lille ängel!

Kraaaam

/Klatermaja
  • Smurflovve

Godnatt Therese med familj! Tänker på er, skickar en hög med styrkekramar!
    Godnatt Tille, hoppas du får en underbar morgon imorrn med! Vi saknar dig killen!! *massa kramar*

• Hemgårn

Tille, jag fick boken om dig i min hand nu. Trots isande kalla midvintervindar... jag tog i alla fall cykeln och drog iväg för att hämta boken ikväll. Den är väldigt vacker! Och vad snällt av dem som producerat den att skänka lite pengar till EB-fonden! Jag har snart slutet på det äventyr jag började berätta för dig, lille vän. Snart..

Nu ska jag dricka kaffe!

Snusningar, din Internet-kompis Magnus

• Sanders mamma 04

God kveld Therese!
    Håper dere koser dere med god mat og drikke på hotellet i kveld.
    Sender en god natt klem til deg lille Tille. Savner deg....

Irmelin fra Norge: Jeg har også bestilt boken, om enn noen dager etter deg. Regner med at den dukker opp om en stund. Gleder meg kjempemye til det. Har ikke hørt noe om at de ikke sender til Norge så vi får vente i spenning.
    *KLEM*

• Memo

Ville bara önska er en trevlig hotelvistelse och en bra natt. Passa på att njuta lite nu och att få en stund för er själva.

Kram