• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Ella79

Lyssande precis på låten (better place), vilket fantastiskt minne att ha kvar. Tilles alldeles egna låt, den var så fin så fin...*tårarna rinner* Jag fick och läste boken igår, det är ju också ett minne av honom som heter duga. Den var jättefin och rörande...

Hoppas ni har haft det helt underbart och att ni har kunnat ta igen er lite... Önskar er en trevlig dag /Elin

• VeronicaMy

emsanpemsan.. varför kan du inte höra på den?

• emzas änglar

Vilken underbar låt o vilken underbar tjej.
    kramizar emma

• Strözzel

Vilken fin sång du har fått Tille, precis som du. Hoppas du har det så bra du bara kan ha det i ditt "Better place" och hoppar för fullt i hölasset. Jag håller med VeronicaMy, vilken underbar röst Camilla!

• solrosen74

Ja du Tille, snart kommer det ett tåg farande, men det är ingen liten gosse som kommer åkande nu.Det är min pappa som kommer för att vara hos dig.Jag vet inte riktigt när han kommer men du kan väl hålla öronen öppna efter en farbror som pratar ganska mycket.Han är duktig på att berätta sagor och tar dig nog gärna med på en fisketur om du vill.

Han bor just nu i dina gamla hemtrakter, iggesund håller han till i just nu.Du kan väl hälsa till honom när ni ses så ska jg skicka med honom en hälsning till dig från min familj härnere.

Kram lilla vän.

• Klatermaja
    Puffar fram länken till låten ---> http://www.myspace.com/camillagervide - är det en tjej som är medelm på FL, eller?

GRATTIS på namnsdagen Therese!! Hoppas ni haft det toppen härligt på hotellet du och Nicklas .

Ha en trevlig dag, vare sig solen skiner på er eller ej .

Kraaaaaaam
    /Klatermaja
  • Klatermaja

Tyckte låten var helt underbar!!!

/Klatermaja
  • EmsanPemsan

VeronicaMy: jag vet inte när jag trycker på länken så kommer sidan upp men det står bara connecting och sen händer det inget mer??

Grattis på namnsdagen Therese.. Therese hela dan idag.. jag har också namnsdag Hoppas ni hade det jätte mysigt tillsammans på hotellet du och Nicklas..

Tänker på er..
    massa kramar

• VeronicaMy

emsanpemsan. såå knasigt provat att trycka på play knappen? synd om du missar den juh!

grattis på namnsdagen du med förresten! :D