• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Gåsa

Hoppas att ni har haft en trevlig mysig natt på hotellet och att ni smaskar i er av hotellfrukosten som bara den nu....

Har lyssnat på låten och tårarna trillar...verkligen jätte fin.

Önskar er en bra dag och du therese...grattis på namnsdagen!

• Siv1974

Hei lille Tille.

Var inne og hørte på sangen din. Den var kjempe fin. Ha det så fint der oppe sammen med alle dine englekompiser:)

Suss og klem fra meg til deg.

• Cakar

Idag ska du ha en underbar dag Therese!!!

Förlåt... God morgon familjen underbar
    Hoppas att solen skiner över er idag.
    Dagarna går och Tille lämnar ännu spår efter sig.
    Hör folk sitta och tala om honom på de mest märkliga ställen.
    Hör hur folk talar om att de hört hur man ka öpa böcker och "nålar" med fjärillar. Skönt att veta att Tilles tid har skapat broar för människor att bry sig.
    Dags att ta tag i dagen, men jag kikar in i kväll.
    Kram Lena @-->--

• Pluto123

Hejsan!
    Grattis på namnsdagen Therese! Och hoppas ni har haft en jätte mysig natt och att ni gett varandra mycket kärlek, men det misstror jag inte på för ni är ju familjen kärlek =) Du och Nicklas är verligen gjorda för varandra!

Har ni hört låten som en tjej som heter Camilla har gjort? Det går kanske inte att missa i denna tråd men jag tänkte att skickar den igen så den inte missas =)

www.myspace.com/camillagervide

Otroligt vacker sång Camilla, den stämmer verkligen in och det berör så mina tårar rinner sakta för min kind.

Många kramar till er/ Johanna

• AnnaCarina

Go morron Therese och grattis på namnsdagen,

hoppas att ni hade en riktigt mysig hotellvistelse.och att ni bara har fått ta hand om varandra.. kan tänka mig att ni har en hel del att prata om. Var inne och lyssnade på Tilles låt, och den var helt underbar, hoppas att vädret är bättre hos er än ad det är här , här är det mulet och ganska kallt.
    I går när jag satt och jobbade så lyssnade jag på melodifestivalslåtarna, och jag har en speciell favorit, och den passar mycket bra in på er.. Ni tar vekligen vara å livet, även om ni har haft det så himla tufft. tar med några rader från låten.
    ha en riktigt bra dag, kramisar Anna

Lev livet varje minut
    Lev livet till det tar slut
    Jag ska samla stunder, nya under
    Älska och andas alla sekunder
    Lev livet nätter och da´r
    Lev livet, livet jag har
    Låt det hända
    Låt det komma
    Älska och andas alla sekunder

• loppan1

Hoppas att ni hade en bra natt. Har också lyssnat på sången och den är underbar.
    Precis som många andra så kan jag inte låta bli att "se" Tille i alla fjärilar som kommit fram. Tille föravnn från jorden men alla fjärilar vaknade och symboliserar en liten kille
    Kram

• VeronicaMy
    Grattis på namnsdagen!

Hoppas ni har en underbar dag!

*kraaaaaaam*Skrattande
  • qramiz

Ja Grattis massor Therese på namnsdagen...måste tilläggas, är så tankspridd, men man blir ju påmind på tråden..
    Blidde lite fel tidigare fick in 2 inläg, det krånglar på tråden för mej, ibland så står det att behörighet saknas, så jag hoppas att ni har lite överseende med det..vill ju bara väl!!
    En gång till- låten är helt underbart fint skriven...
    Lille Tille vad du har fått massor av människor engagerade du skulle bara veta...fast någonstans "somewhere" så vet du nog säkert vad som försegår här.....
    Snusingar till dej med vinden..

• VeronicaMy
    WOOOOOOOOOOOW.. vilken fin låt och vilken underbar röst du har!!

*med tårar i ögonen lyssnar jag igen på den fina låten!*