• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Mizan

Helt underbar låt. Tårarna bara kommer och kommer!!

• Maltes mamma

Jag ryser i hela kroppen och tårarna kommer...Så fin låt...Jag blir alldeles rörd.

Hoppas att Ni har haft det jätte mysigt på Hotellet.....Bamse Kramar //Veronica

• Fru J

Underbar låt!!!!!! Man kan inte göra annat än att låta tårarna långsamt rinna längs kinderna. Vi saknar dig Tille!

• Familjen A

Sötnos Tille...
    Vilken underbart fin låt du har fått.
    Den är lika vacker som du.
    Du finns i mitt hjärta...
    Många stora bamsekramar från Anette

• Tarjas

God förmiddag Tillevännen. Hoppas du vaknat på rätt sida imorse. Det verkar så, för det är väl du som fixat solskenet till oss här i lilla Hölö idag. Jag skrev inget igår Tillehjärtat, men du vet att du finns i mina tankar hela tiden. Ibland har man så mycket att fixa med och så plötsligt sitter man i soffan på kvällen och ska titta på nåt bra program, men ögonen orkar liksom inte vara öppna...så blev det igår kväll för mig=) Vet du vännen...igår fick jag boken om ditt liv. Härligt med alla dessa fantastiskt fina bilderna på dig, din mamma, din pappa, Liam, Dea och alla andra av dina nära och kära...som fick den fantastiska äran att få lära känna dig...älska dig...älskas av dig. Boken var kanon fin, ljus på något sätt. Men det är klart...Tille-Prinsen... du är ju ljuset som aldrig slocknar... Senare idag kommer din mamma och pappa hem efter att ha sovit på hotell och fått ladda sina batterier lite, och fått rå om varandra lite extra. Du vet Tillehjärtat, de har det lite jobbigt efter att du rest vidare. Även om de är otroligt starka människor så saknar de dig...sin skatt...Tille-Prinsen... även om de vet att du inte har ont längre, så hade de ju velat ha dig kvar här för alltid... Men jag tror och hoppas att ni kommer träffas igen någongång...Du Tille...din mamma har namnsdag idag...så vi får gratulera henne...Grattis på namsdagen mamma Therese! Så nu blir hon nog glad. Ha en underbar dag Tillevännen full med bus och äventyr. Hörde du föresten låten som en tjej som heter Camilla har skrivit till dig? Helt underbar, den passar dig perfekt...för du är på en bättre plats...där du har det bra...och fortfarande kan känna all kärlek som så många här på jorden känner för dig...och din familj...Ha det så bra Hjärtat...älskade Tillevännen...så hörs vi senare.

Du finns i mitt hjärta...idag...imorgon...i evighet...

Kramisar
    Tarja

• MalinH

Vilken underbara låt du fått Tille....

Hoppas ni haft det bra på hotellet...

Kram Malin

• Sassa82

Vilken underbar låt

Grattis på namnsdagen och hoppas ni hade det trevligt igår
    Kramar