• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Fröken T

Kikar in en sista gång för kvällen.
    Thailand låter härligt, skönt för er att få komma bort ett tag.
    Önskar en fortsatt trevlig kväll.
    Många kramar Tina

• Henny fra Norge

Kjære hele familjen.
    Ville bare si at Tilles sang var nydelig.. og sende en god nattakram.
    Tenker på dere

• skåne84

Hej therese med familj vill bara säga godnatt på er sov så gott tänker på er

Tille alltid i mitt hjärta

• babylover

Grattis på namnsdagen!
    Hoppas ni får en skön semester det är ni verkligen värda!
    Lilla Tille hoppas du har det bra!

• Smurf26

Tittar in, var ett tag sedan jag skrev något. Det känns inte så bra men det har varit fullt upp så tiden har inte funnits... Men nu är jag här och ser att ni haft en härlig hotellvistelse. Ska försöka spela in imorgon, kan se TV 4 Mitt men är ju på jobbet den tiden. Vad härligt det låter med Thailand, tycker ni gör helt rätt som åker bort ett tag! Hoppas ni kan vila ut och koppla av ordentligt. Kramar!

• Sanders mamma 04

God kveld Therese med familie!

Må få med meg sendingen på TV4. Det blir sikkert et fint innslag, for dere er jo så fantastiske personer.

Låten til Tille er like vakker som lille Tille. Så fint av Camilla å hedre hans minne på en sånn måte. En takk til henne.

For en god ide å skrive fra Thailand. Kommer til å følge spent med på det. Føler at jeg "kjenner" dere nå, så jeg vil jo gjerne høre hvordan det går med dere.

Lykke til videre med treningen. Blir bare lettere for hver dag.

*Nattaklem*

• Ella79

Nu ska jag ta med mig min fina Tillebok till sängen för att än en gång titta på bilderna av pojken med de underbart blå ögonen, d.v.s. Tille.

God Natt, vi "syns" imorgon. /Elin

• Kibell

Grattis på namnsdagen Therese. Vad mysigt att få bli bortskämd med bastu och roomservice. Det är ni värda.
    Vilken jättefin låt av Camilla till Tille. Tårarna rann när jag hörde den.
    Är det någon som vet vem den här Camilla är?
    Nu ska jag ta och krypa ner till min lilla prinsessa som ligger och snusar för fullt, så jag önskar er en riktigt god natt.
    Kram

• zitis81

Hej hej jag har inte varit in här på ett par dar. Jag såg att tv4 varit hos er. Det måste jag gå in och kolla på någon gång
    Fast jag kommer nog att gråta en skvätt eller två

Ja ja ha en riktigt bra natt i alla fall och en riktigt bra dag i morgon.

Kramar Rosita med familj

ps Lycka till med datorn

• koje

Hej hela familjen.

I går när vi var ute och gick i ilska upp till skolan så såg vi en liten gul fjäril jag o Gabbebus. Vi sa hej Tille och den följde med oss ända upp till skolan. Vad jag hade där o göra gör mej fortfraande arg men det behöver jag inte dra upp här.

När vi gick från skolan så var det precis som om fjärilen väntat på oss hihi för den följde med hem hit.

Vad skönt att ni hade det mysigt på hotellet.

Fick boken om Tille i går. Denna underbare lilla kille med de blåaste ögon jag någonsin sett och de vackraste. Tack Therese och Nicklas för att ni orkar dela med er ja föresten Liam och Dea med.

Sången har jag gått och väntat på hela dagen ända till Peter kom hem nu i kväll ooohhh vad fin den var. Tårarna flödade villt.

Nu e det dags att knoppa.

Älskade lille Tille Vi Tänker på dej vännen och hoppas att du har det bra där uppe bland de andra små änglarna. Kanske läser du för de andra om Hemgårns helt underbara sagor.

Natti natt och hoppas att ni sover gott

Från hela familjen Haack Karin Peter Rickard Elena Amanda Nicky och Gabriel Haack i Skånes Fagerhult