• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • AdaPada

Grattis på namsdagen Therese. Er hotellvistelse låter skön. Viktigt att rå om sig och varann. Duktigt att Ni kommit igång med träningen (mer än en annan har.....).

Tilles låt är så vacker. Tyvärr är ljudet lite lågt så jag måste sitta "i" laptopen för att lyssna....... Den kanske går att köpa så småningom ?

Tänker fortfarande mycket på Er och på Tille.

Kramar

• lottab

Grattis på namnsdagen!
    Skönt att fått komma iväg å bara rå om varann ett slag.
    Fick Tille-boken i måndag. Så fin den är! Den har du verkligen gjort bra Therese! Vilket minne!
    Var i en stor Blomaffär idag. Där köpte jag en liten låtsasfjäril som jag satt ute i blomkrukan på min balkong. Den blev så fin. Ska ta kort på den å lägga in den i mitt galleri. Nu ska jag umgås m min familj. Måste göras d åsså. Tänker på er!

Många varma hälsningar LottaB iSkåne

• Robo

Hej!
    Det är så roligt att läsa om hur ni har det. Jag är glad att ni kan ha det så bra som ni verkar ha. Jag förstår ju att ni måste sakna Tille oerhört. Jag har förresten också lyssnat på Tilles sång,den var verkligen fin! Ha det bra!

Kramar från Rose-Marie

• Lilla citron

God kväll..

Skönt att ni haft en bra dag idag, Hoppas att jag kan få in nyheterna här i västmanland i morgon..

Vad gör ni med alla saker som alla snälla människor har skickat till tille?

Nu har jag läst mig igenom hela ditt lilla kryp in. Jag kan inte förstå hur ni klarat er levande ur det här och dessutom ha styrkan att dela med er av era tankar och känslor till helt okända människor..

Nu sitter jag här och väntar avensjukt(typ, alla har fått sin utan lilla jag såklart) på min tille bok, ser fram emot att få hem den..

Sköt om er..

• emilsson

Lilla citron!! Du är inte ensam-jag väntar också på min Tille bok..../Caroline

• Anonym

grattis på namsdagen, bara att dygnet på hotellet var bra

sköt om er

• hillson

Therese..

Det är klart ni ska vara uppkopplade i thailand,hur ska vi annars klara vår dagliga dos av din dagbok ;) Fast glöm inte att ni har semester bara....

kramar sanna

Tille lille vilket vackert väder du gett oss idag också...

snusningar sanna

• benja

Hittade först nu till tráden. Ville bara skicka nágra bomulls kramar till lille Tille. Hoppas du har det fint där uppe. Kraaam.
    Och till Tille mamma. Grattis pá namnsdagen.Kraam