• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • pofia

Go´kväll!
    Vad bra att ni hade det skönt på hotellet, det behövde ni!
    Är det snart ni ska till Thailand? Vad skönt för er! Skriver som dom andra att visst hade det varit kul å få rapport därifrån, men tänk bara på oss om du orkar... vi klarar oss på ett eller annat sätt Tänk mer på er och ta det lugnt!

Hoppas er kväll blir bra!

Förresten...har Liam börjat skolan nu?

Kramar Sofia

• babylover

Vilken fin sång Tille fått!
    Vad kul att er hotellvistelse var bra!
    hur mår Liam - pratar han mycket om lillebror?
    Kram

• Therese6699

Pofia: Liam är hos sin mamma den här veckan. Men nästa vecka börjar han skolan ingen.

Kramisar
    Therese

• bbff

Hej!!!
    Grattis på namnsdagen - hoppas den varit till total belåtenhet!
    Låter hur gött som helst med Thailand...
    Klart du måste föra dagbok därifrån - hur ska vi annars klara oss
    Hoppas pokerturen vänder till din fördel,ska hålla tummarna för dig!

Tille-söt! Har sett dina fjärilsvänner varje dag nu och det är så mysigt! Hoppas du har underbara äventyr... Tänker på dig ofta!
    I mitt hjärta finns du - alltid,alltid!

på er allihop!
    Lotta

• Ester1

Hej på er, ni verkar haft en bra dag. Vad härligt!
    Hoppas ni får en skön kväll.
    Kram till er.

• n k

God kväll familjen!
    Fick boken idag. Den är superfin & fylld med kärlek! Ni är så fina, familjen! Hörde även sången... vilken vacker text... den berör, verkligen!

Kramar om er via www

Tille!
    Nu har jag hört sången till dig, & läst boken som din mamma har gjort om dig... Hoppas att du känner värmen & kärleken som du har & fortsätter att sprida.
    Du har en speciell plats i mitt hjärta.

Ikväll bestämde barnen att vi ska ses på vårt land, i drömmarna.
    Vårt land ligger vid en liten fin stad som heter Mariefred. I Mariefred ligger ett stort slott & utanför slottet finns det stora kanoner & en vindbrygga & en runsten...berättar vad det är sen .
    I alla fall, så bestämde vi att vi skulle ses på landet, för barnen vill cykla. Det gör vi varje sommer & då ner till badet. Det är jättefint vid badet. Det finns en stor rutchskana & gungor & en stor fotbollsplan. På den planen brukar midsommarstången resas & vi dansar små grodorna (man kryper ihop lite & hoppar... om du vill prova ).
    I alla fall, så ska vi cykla ner till badet & göra bomben från bryggan. (Bomben är när man hoppar i vattnet med benen uppdragna till hakan. Om du vill prova )

Hoppas att du har tid att komma förbi, Tilleman, min kämpe!
    Annars ses vi vid det lilla molnet som i natt ser ut som en cykel

"Vargen ylar i nattens skog,
    han vill men kan inte sova.
    Hungern river hans vargabuk.
    Och det är kallt i hans håla.
    Du varg,
    du varg,
    kom inte hit.
    Ungen min
    får du aldrig..."

Nanna

"...du är himlen runt hörnet för mig."
  • emilsson

Hej hej. Har återigen varit inne och lyssnat på Tille-låten. Den är sååå fin att tårarna bara trillar nerför kinderna.... /Caroline

• Filipen

Hej!

Tänk Tille, du har fått en helt egen låt...det är det inte många som har. Men om någon är värd det - så är det du!
    Jättefin är den också!

Therese och Nicklas: Skönt att höra att ni tar hand om er själva, det behöver ni.

Hade internetkrångel igår och kom inte in på nätet på hela dagen. Hemskt vad man missar mycket då....
    Tog tid att läsa ikapp :)

God natt och sov gott
    Kramisar
    Mia

• PamH

Hej Therese!
    Skulle bara fråga en liten fråga var lite nyfiken om du vet om ni fick vårat kort som vi skickade till er.
    Från Pernilla&Jacob med barnen.

• Matty

Godkväll kära vänner!
    Skönt att hotellvistelsen blev lyckad, alltid skönt att komma i från lite...
    Hoppas ni får sova gott i natt och att i morgon blir en bra dag! En dag i taget......
    KRAM!