• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Kinis

Heisann Therese.. lurer bare på en ting; TV4 mitt, vil det si at det er "lokal-tv" som viser det i morgen eller? Ha en fin fin kveld med poker Klem Kine

• n k
    KyssGrattis på namnsdagen TereseKyss

Jag fick min Tille bok idag. Vilka fina bilder.... tårarna föll! Tilleman, min kämpe.....

Mina barn titta också, tyckte att Tille var fin & liten. 
    Min dotter tittade med sorgsna ögon & sa:
    -Stackars hans syskon, dom skulle ha varit så snälla mot honom. & nu får dom vänta med det tills dom ses i himelen.....

Hörs senare....
    Kram
    Nanna
  • Therese6699

Hej hej på er alla! Nu har vi kommit hem från träningen och ätit och varvat ned. Nu tänkte jag svara på lite frågor och sedan tänkte jag slappa med lite poker.

Erika: Nja jag har nog motsatt problem. Jag brukar ofta träna för hårt tidigt så jag får sån träningsvärk så jag inte vill gå upp ur sängen. Hehehehe mitt eget fel!

S N A F U: Ohhhhhhhhhhhh vad spännande, jag hoppas verkligen du skickar med din adress den här gången så vi kan skicka ett ordentligt tackbrev!

Baby: Vilken fin dikt!

Anonym (lilla jag): Jag såg att du fick svar på din fråga.

Kramisar
    Therese

• aloris

Jag blir så glad när jag läser din dagbok/ blogg!
    NI är så starka, så starka.............
    Det lät verkligen underbart med er hotellvistelse!!!
    Stora kramar till er allihop!
    Tänker på er alltid.......
    Ha en alldeles underbar, super thailandsresa!!!!!!

Kram, kram!

• Siv1974

God natt lille tillemann og sov godt i himmelen:) I morgen er en ny dag der du kan leke med dine englevenner.

• aloris

Vart kan jag lyssna/läsa låten som Tille fått???
    Skulle så gärna vilja göra det!!

LIlle söta Tilleman med världens vackraste ögon!!!

• Anbe

Tjingeling!
    Jag har följt din dagbok och tycker att du skriver så fint.Jag ser verkligen framemot att få läsa en Thailandsblogg från er.Det ska bli kul.Jättebra ide´.Ha en rolig kväll/Kram Annika

• Klatermaja
    Hur har du haft det idag Tille-lille? Lekt och busat förståss . Har du sett vilken fint vårväder vi har nere på jorden - är det du som ger oss solsken?? Hoppas du slumrar sött på moln inatt och drömmer söta drömmar .

*Snusning på pannan*

Therese och Nicklas - jag är så imponerad av hur starka ni är som rest er så starkt och kämpar vidare. Riktiga kämpar är ni som tar tag i vardagen igen med träning, jobb och semester. Har Nicklas varit på sitt jobb något? Förstår att det är omtumlande att läsa om den allra svåraste tiden. Gripande och sorgligt, men satidigt vackert då ni fick så många fina stunder med er lille ängel.

Ha en riktigt god kväll och sussa så gott!

Kraaaam
    /Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • Tandfen

Hej Tille!
    Vilken fin, alldeles egen, sång du har fått. Jag antar att du även idag har haft fullt upp bland molnen och alla dina kompisar.
    Du dyker upp i tankarna titt som tätt, men det är ju inte så konstigt, så som du har tittat med dina blåa ögon.
    Sov gott och dröm sött, goa unge.
    Pussar och kramar från mig till dig.

• sagopuffen

Hej.
    Måste bara säga att låten var så otroligt vacker, att tårar var oundvikligt.
    Jag hoppas ni får en fantastisk semester.
    Tilles bok var så fin, den var så glädjande på nått vis.
    Hans minne kommer alltid att skina som den klaraste sol, ni är fantastiska.