• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • IrmelinFraNorge

Hej. I dag har jeg fått min bok om Tille. Det var så fint å lese den. Så herlig å lese om glade dager. Det kjennes godt at det var mange av dem også for vår lille helt. Så snill mamma du har Therese. Kram henne fra meg. Ble glad når jeg leste i bloggen din at du tenker å skrive fra Thailand også. Det hadde nok blitt tomt her på fl uten deg. Er det på morningen eller kvelden det er sending på kanal 4? Og er det noen som vet om man kan følge det live på nettet?
    Kram Irmelin

• Ella79

Tack Therese!

Du har sporrat mig till att börja träna igen...När jag väntade Max gick jag upp 26kg -inget att rekomendera. Han är nu (imorgon) 6 mån och jag har kvar 15 kg. Jag har otroligt svårt att hitta motivation för att ta tag i träningen...Men nu då jag läser att du har börjat träna trots allt du varit med om så kan jag inte sitta här och "tycka synd" om mig själv längre...Så jag har börjat spela fotboll igen, jag har åkt och köpt ett par nya springskor och har för andra kvällen i rad tagit mig en löptur. Dessutom har jag slutat med godis...Nu jäklar ska fläsket bort...Så tack än en gång, för allt...

Lycka till med pokerspelningen! Håller alla tummar!

~~~~~KRAMAR~~~~~/Elin

• Kicki4

Hej Therese&Nicklas!Grattis på namnsdagen Therese!
    Vad tyckte dina arbetskamrater när du kom på jobbet på besök?
    Och hur kändes det för dig?Var det svårt/jobbigt att gå dit?
    Vad har ni för jobb du&Nicklas?

Må så gott resten av kvällen!!
    Och lycka till på pokern!!

Kramar till hela famlijen//Christina

• Therese6699

Hej igen,  pokerspelandet har inte börjat bra*SNYFT* känner mig lite ringrostig.

Sgr: Vi har inte varit dit än, men vi tänkte åka dit i helgen. Vi har så himla många fina minnen av honom här hemma.

Klockan 0915 imorgon så ska dom sända inslaget på lokal 4:an. Man kan även gå in på nätet på www.tv4.se/mitt och kolla på dagens sändningar.

Kramisar
    Therese

• sgr

Godnatt allihopa!

Hoppas pokerspelningen går bra!

Kram
    Sandra

• FraNorge

God kveld. Godt å lese at dere har hatt et fint opphold på hotellet. Skjønner at du har navnedag i dag, så gratulerer så mye. Nydelig den sangen som er skrevet til Tille... Koselig at vi får høre fra dere mens dere er i Thailand også. Klem fra meg.

• mkk

Nu är jag här igen för att säga godnatt till er allihop. Läste precis din dagbok, vill jättegärna köpa boken när den kommer ut. När ska ni åka till Thailand(jag har glömt det)?
    Tille: God natt o dröm sött ger dig en bamsekram från oss i Gävle

Kram
    maria

• Weronica81

Här kommer varma goa kramar till er!!!

• Linda Bi

Hejsan..hoppas att du vinner allt nu, det är du värd!
    Tur att man bor så man kan se det på tv´n imorrn nu..
    ha en trevlig kväll och sov gott.
    Och Tille:du sover väl redan, eller sitter du och kikar ner på mamma och pappa? Hoppas du hört låten som är skriven bara till dig, den är jättefin! Sov gott! Kramar från Ö-vik