• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Therese6699

Hej hopp, det verkar som om TV4 funderar på att sända nyhetsinslaget riks också. Det hade varit en strid ström av besökare på TV4s sida så kan tro att det är därför dom funderar på det. Jag tycker det känns underbart att vår lilla älskling kan beröra så många människor.

HeWe: Nej, den finns inte att lyssna på än. Men vi får se om det kommer att bli det lite senare. Texten är i alla fall jättebra.

Kram

Therese

• HeWe
    Tack, tack goooa fina lilla Therese för ditt snabba svar... du är fantastisk.
    Kramar i massor till Dej ...Årets förälder 2006.
    Kram vännen Helén.
  • Ella79

Hej Therese. Jag såg tidigare att du skrev att boken "Tilles liv" kostar 279:- + 39:- i frakt. Men jag betalade bara 254,20:- inkl.frakt. Har jag blivit felfakturerad tror du eller har vi fått någon sorts mängdrabatt? För jag antar att det är några som beställt boken.../Elin

• Ella79

Öhhh, skojade bara. Vid närmare granskning såg jag att jag ska betala 318:- och det är ju 279 + 39...ursäkta med jag är nog lite yr...eller ganska förvirrad för att vara korrekt...

• Therese6699

Hej hopp,
    Antagligen mängrabatt. Det har nog blivit några böcker : )

Therese

• Klatermaja
    Vad kul det är att läsa att du tar dig iväg till jobbet, även om det inte är dax att börja än. Det är ju viktigt att komma ut och röra sig bland folk så man inte utvecklar någon social fobi om biverkan av att vara sjukskriven. Det vet jag för jag är nämligen sjukskriven.

Hoppas det kommer sändas rikstäckande med, jag skulle se det! Köpte du några nya skor?

Ha en toppen bra fredagskväll och ha det så bra vid minnslunden imorgon!

Kraaam
    /Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • skrattigtjej
    ts...

Tack så mycket Generad glad jag blir att du gillade dem Glad

ts de e klart er son komme leva kvar i allas hjärtan... öven vi som alldrig lärde känna honom eller er... men eran generositet slår ju allt i denna värld... jag vill skänka en väldigt massa saker.. men framförallt en stor grupp kram te er.. för erat mord...

och te er på FL: asså de finns ingenting jag skulle byta denna sida emot.. så mycket...så mycket känslor och så öppet och sårbart men samtidigt stöttande och trevligt....

jag ångra inte en sekund ja blev meddlem här.. efter jag blev meddlem, har mina tankar på barn utveklats och jag ha blivit en ny snäll snällare människa Generad

jag ta helle inte livet för givet mera..Gråter  

allt som ha hänt här.. de sitter som en stämpel, ni e som en familj som alltid finns för en... helt undebart att osjälviska människor stötta ts och alla andra som ha de svårt elle en tuff tid... asså ja finne inga ord..., helt undebart...skulle alldrig byta bort denna undebara sidan.. ni e för alltid min familj....Generad
  • skrattigtjej

Hej igen.... ähh du som skrev mina länka ej fungerade igen  Generad

ähhh jo ja tro de e fl som krångla.. för nä ja gå in på dem fungera dem Fundersam hm tokigt de kan bli Skrattande

• Nötkaka

Therese:
    Vad bra om TV4 kunde göra det!
    Tille är ju så mångas "favoritkille".
    Hoppas att de gör det!

Kramar!

• illern i mitt liv

Hej Therese , Är det inte riktigt säkert än att dom ska visa dokumentären den 24 maj kl 21.00? Jag tror att det kan sprida sig ännu mer om Tille och hans hemska sjukdom . och det behövs för då skänks säkert ännu mer pengar till fonden .
    Jag vill att hela världen ska få nys om detta så att ALLA kan ge en slant
    Ha nu en underbar dag och tack för att ni delar med er av ert liv fortfarande.