• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • oliluc

Jag är int alls förvånad över att TV 4 funderar på att sända över hela landet. Tille ängeln har berört och förändrat fler människor än man kan ana. Men det är inte så konstigt så underbara som ni är du och Nicklas och sen den lilla vackra ängeln med de största och vackraste blå ögon som världen skådat.
    Ha en mysig fredagskväll.
    Massor av Kramar Mitte och barnen

• marie 37

God eftermiddag i solen! Har försökt att se tv4 här på jobb( hemma har vi bara modem). Men tji fick jag ljudet är borttaget. Men jag fick iallafalla se er och det var med glädje att se både er och Tille "live" och inte bara på stillbild.

Therese! Din familj är unik. Jag och många med mig tänker på er jämt och ständigt fast vi aldrig setts eller känner varandra. Det måste vara en härlig känsla att ha ett sådant stöd, även om jag förstår att det tivis är jobbigt. Men jag hoppas att det positiva överväger.
    Er Tille har gjort under som kommer att bestå.

Ha en bra helg tankar och kramar till er från mig och min familj./Marie

• Tottsie

Jag undrar hur man får höra Tilles sång.....Kram till Er

• nr1

Hej hej
    nu har jag och William sett på Tille på TV4.se.

William, som är snart 7 månader och har hur mycket spring i benen som helst satt helt stilla och bara tittade.
    Vad fint det var!

• CarinaB

Tittar till er och önskar trevlig helg!

• Hemgårn

Tille, nu har jag fått Startbeviset till Stockholm marathon... brrrr... det känns lite nervöst! Fast det är ju bara att bita ihop! Eller hur? Jaja, jag vill bara kika in och säga 'hej!'

Snusningar!

Magnus

• n k

Hej familjen!

Han inte in hit igår... somnade tidigt, efter en aktiv dag med lek & bus

Hoppas att ni hade det bra under dagen, fast den har varit lite grå.
    Det låter som en bra ide tycker jag, att visa programmet så att alla kan se.

Tille!
    vi sågs inte i natt. Förlåt!
    Jag hade lovat mina barn att visa när jag åker vattenskidor, i drömlandet.
    Ja, det är precis som det låter skidor på vatten. Det är jätteskoj!
    Man håller i ett handtag på ett rep, som i sin tur sitter fast i en båt. Det måste vara en båt som kan åka VÄLDIGT fort. Annas blir det lite svårt att åka....
    Jag åkte först på en skida, sen drog jag av den ena & åkte bara med en skida... visst låter det skoj..? Jag ska lära dig.
    Nästa gång vi åker ut med båten så kommer jag & hämtar dig först. Lovar!

Men nu måste vi ju bestämma vart vi ses i natt....?
    Jag vet, vad sägs om uppe hos dig? Jag är super nyfiken hur det är bland molnen, speciellt på natten.
    Vi ses vid det lilla molnet till höger om Astrids.
    Vi säger så Tilleman, min kämpe!

Kramar om..
    Nanna

"....du är himlen runt hörnet för mig."