• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • IrmelinFraNorge

Hei Therese. Nå var det din tur å få ett innlegg. (Siden du ikke får så mange.... hihi) Kjekt å høre at det gikk bra på jobben i dag. Det er bra at dere tar tiden til hjelp og ikke overanstrenger dere. Du skal vite at du faktisk har klart det store mesterverk å få meg til å begynne å trene. Det har ingen klart siden jeg sluttet med kunstløp for 12 år siden. Jeg fant ut at hvis du har overskudd til det så finns det i alle fall ingen unnskyldning for meg å ikke ha det....
    Alle ønsker hverandre trevlig Valborg... Har ingen aning hva det er for noe. Vi har ikke det i Norge. Men det er sikkert bra, så jeg sier trevlig Valborg til dere begge.
    Kram Irmelin

• Lilla citron

Hej alla på tråden..

Hmmmm, var är min tille bok.. Jag + 2 vänner väntar otåligt vid brevlådan varje dag. Tänk nu är det snart 3 månaders sen jag snubblade in på therese krypin. (4 februari för att vara exakt), sen har jag spänt följt bloggen ett par gånger varje dag.. Tiden går så fort så fort.

Vad kul att 4:an ev ska sända inslaget om tille på "riktiga kanalen".

Tänk vad en liten kille med blåögan kan göra.. Snacka om snöbollseffekt.
    Jag och ett par kompisar gjorde en insamling så nu är EB- fonden 3400:- rikare. Många bäckar små.

Har precis haft taco kväll med familjen, hur kommer det sig att man ALDRIG tröttnar..?

Ha en riktigt skön kväll med era tacos..

Kramar Kevin och kristoffers mamma.

• Liam o Lukas

hejsan
    kikar in och sänder en vårkänsla, tulpanerna har blommat, vitsippa, massor av härliga vårtecken, det blir en härlig känsla, hade en llllåååånnnnggggg vinter i år.
    Tänker på Lilla söta tille, på er Nicklas och therese.
    Ni finns i mina tankar dagligen...
    Styrkekramar från mig..

• Killarna Larsson

Hej, Hej!
    Hoppas att promenaden gick bra.
    Här i Gällivare är det sol, hääärligt, hoppas att det håller i sig till på söndag, då vi ska fara o kika på nån brasa..

Har bokat tv´n till den 24:e Maj, då ska jag sitta bänkande framför tv´n.(hoppas att dokumentären blir av) Kommer att bli kul att se ögonstenen, men tårarna kommer säkert att forsa.
    Det e "riktiga" bilder på honom va?

E in några gånger om dan, men det e inte alltid jag skriver nåt.
    jaja, men ha det bara bra, du o Nicklas..

Kram

• lemoira

Vi ska också äta tacos ikväll!!!
    Det är för tillfället min favoriträtt och vi äter det typ varannan helg. Så mumsigt!!

• mkk

Hej på er!
    Vilket trist väder det varit hela dagen, tyvärr tyckte inte Klara det utan det var bara på med regnkläder o fram med cykeln. Jag vill önska er en trevlig helg o Tille vi kanske inte hörs på några dagar, men du ska veta att jag tänker på dig. Er också Therese m fam.
    kram
    maria

• Thena0507

Det blir hack i låten när jag lyssnar på Better place Tilles sång. Varför blir det så??

• Sömntutan

Hallå familjen Kärlek!
    Skrev ju igår att jag inte skulle titta in på några dagar då jag skulle iväg. Men jag kunde inte hålla mig från datorn så jag skriver några rader.
    Hoppas ni har haft det bra idag trots det tråkiga vädret.
    Som alltid så finns ni i mina tankar.
    Ha en jättemysig helg och ta hand om varandra!
    Kramar i massor
    Anna

Hjärtat tar aldrig semester....