• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • FraNorge

God kveld, nå har jeg vært inne og lest hva valborg er for noe, så nå da jeg vet det vil jeg ønske dere en trivelig valborg Ha en gog fredagskveld Klem fra meg.

• LillemanTösa

Go kväll i stugan...

Tacokväll hos Familjen Kärlek..mmm..va gott..ja, man kanske skulle sätta sig i bilen och kika förbi hos er..japp, jag kommer om 7 timmar då..

Ni verkar ha haft en bra dag..det är bra.

Vi har varit i stan, och efter det så åkte vi hem till min mormor, där bjöds det på en uuunderbart GOD Fläskfilegryta..mm..har tagit receptet..

Nu ligger Melle och sover, Janne är hos grannarna och dricker Öl..eh..saft saft hallonsaft..och själv sitter jag här och "pratar" lite grann, med er goa Ni..ska snart poppa lite popcorn, sätta på en bra film och kura ner mig..

Ha en riktigt mysig fredagskväll underbara mamma Therese & pappa Nicklas..KRAM på er..åh, så gott

Vi skrivs imorron igen..

Många Trygga, Hoppfulla, Leendes Kramar kommer till Er Alla..
    Kram Kram Kram Kram Kram

Tille liten..i mitt Hjärta..så Tryggt, så Varmt, så Leendes..

• kapet

Hej Therese och Nicklas
    Jag kan säga så här: Vi alla här är jätte tacksamma till er för att ni har låtit oss följa Tille på hans resa.Ni lät oss alla ta del av eran svåra tid.
    Tille har gjort oss till bättre föräldrar och människor.Även om jag aldrig träffat Tille så kan jag med stolthet säga att jag har känt EN STOR KÄMPE som gjort mycket på så kort tid här bland oss.

Många kramar till er från Örebro

• Gåsa

Skriver under på Björnes inlägg!

Kram kram

• LillemanTösa

Just det ja..Familjen Kärlek har fått ett paket idag..

Det är från botten av våra Hjärtan..Till Er..TiL ER..

För att Ni är dom Ni är..på det sätt Ni Älskar, Hoppas, Tror och Lever..för att Ni lät oss få Uppleva Er & Tilles så Oerhört Osjälviska Kärlek..den Största Kärleksförklaringen jag nånsin sett..

TACK..TACK..

Vi finns här..när ni Skrattar, när ni Gråter, när ni Hoppas, när ni Tror..när än ni Behöver..finns vi här..och tar emot..Tryggt, Leendes, Mjukt..fulla av Förundran & Styrka..För Er, Med Er..

• PamH

Hej!
    Tänkte kika in och önska alla en trevlig helg.Hoppas att solen tittar fram.
    Många varma kramar till er alla.

• Klatermaja

Kan bara säga som alla andra - tack för att vi får ta del av ert öde! Er kärlek inspirerar oss!

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • Lilla K

Therese: jag håller med de andra, det är vi som ska tacka för att du/ni delat, och delar, med er av erat liv och känslor.

Och jag säger som Björnes "Du behöver inte säga något".

• Lilla citron

HEJ!!

Håller med björnes och kapet. Det är ju jag som ska tacka ER.

Önskar att jag kunde göra mera för er än att stöda EB-fonden.

Många Kramar.