• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Sassa82

God kväll familjen!!

Håller med alla andra att ni inte behöver tacka ni har lärt oss så mycket genom att öppna er för oss här och låtit oss följa er underbara kämpe Tille.
    Ni är en helt fantastisk familj!!

Massor med kramar Sandra och Melina

• zitis81

Jag håller med de övriga. Det är så enormt stort att vi fått lov att följa er på det viset vi fått. Och det är vi som ska tacka er. Vi är så glada och ärade av att ha fått följt er.

Tack tack tack För att ni är dem ni är.

Och som de andra sagt. Vi finns här om ni behöver oss.

Kram o god natt. Sov nu riktigt gott.

Rosita med familj

• FraNorge

Hmmm, aner ikke hva det var i den sendingen, men er sikker på at det var noe dere fortjente helt og fullt. Dere har gitt oss som har fulgt dere så utrolig mye. Så tusen takk.

• sgr

Hej Therese!
    Vad bra att Ni fick tala med psykologen, jag kan inte ens inbilla mig hur Ni mår ibland även om jag vet att Ni är otroligt starka så kan en sådan här sak få en att bli så liten att man blir osynlig. Ni verkar ha underbara familjer båda två som verkar hjälpa Er genom glädje och sorg.
    Roligt att de kanske sänder inslaget om Tille på stora TV4, kommer nog att bli tittarrekord.
    Hoppas Ni får en skön kväll!
    Godnatt ifall jag inte får möjlighet att titta in senare...
    Tänker på Er!

Godnatt Tilleman! Hoppas du haft en riktigt rolig dag. Sov nu så gott och dröm söta drömmar. Du finns hos mig ständigt!

Kramisar
    Sandra/sgr

PS! Jag tror jag vet vad som var i brevet, ska inte berätta så håll det hemligt on Ni känner att det känns bäst!

• IrmelinFraNorge

En stor takk til Visslan og LillemanTøsa er også på sin plass. Dere er Gode. Kram til dere.

• Suss71

Heej Lille Tille...Jag blev så paff ikväll när min dotter på 7 år kommer och vill jag ska tömma hennes videokamera...Det i sig var inget nytt,men när jag såg varför...Hon har spelat in en alldelles egen låt och dikt till dig...Såå sött!Jag har hjälpt henne lägga den på skiva så imorrn ska hon skicka den till dina föräldrar!!Hoppas du haft en bra dag idag!Glöm ej kika ner på alla vackra eldar på söndagkväll...Ska tänka lite extra mkt på dig och din familj då...Varma kramar /Susanne

• sgr

Hej igen!

PS. Det är vi som ska tacka för att Ni är dem Ni är och gett oss tid och möjlighet att få lära känna en liten Tilleängel!

Kram
    Sandra

• Gubbas

Ni är värda paketet tusen ggr om. Och som andra skrivit före mig, ni behöver inte tacka utan det är vi, vi som fått ta del av ert liv och er sista stund med Tille, med de vackra blå ögonen som ska tacka. Ni har gett oss så mycket. Jag har lärt mig och se det positiva i alla lägen och därmed blivit en bättre förälder och människa. TACK Therese och Nicklas!!!!!

Hoppas att tacokvällen smakade bra och att ni har det lugnt och skönt!
    Många varma kramar till er Fantastiska människor!!!!
    Sonja

• Nanna81

hoppas att ni får en super skön helg o en underbar valborg.
    snart ska jag iaf sova är jätte trött.
    men sköt om varandra nu.

kramar anna med fam

• flisansma

Idag fick min 8 åriga dotter titta på inslaget från TV4 MITT som visades igår. Ganska på en gång när avsnittet började åkte hennes händer upp till ansiktet och ville "gömma" sina tårar. Jag sa till henne att alla som har tittat på detta blir rörda och gråter en skvätt.
    Så berättade jag att ev. så kommer det att komma ett till inslag om Tilleman som håller på 1 timme. Hon svarade med gråten i halsen "Då kommer man gråta ihjäl sig"
    Skruttan... hon har alltid velat titta in här och tittat på Tille, tyckt synd om honom.
    När han fanns kvar med oss så frågade hon varje morgon om han fanns kvar....

Lilla Tille... hoppas du har haft en bra dag.