• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • IrmelinFraNorge

Hei. Nå sier jeg godnatt for i kveld til dere Gode og Snille og Kjærlige og Beste. Har fått to kattunger i dag og til og med yngel i mitt akvarium så nå nå jeg være "mormor" litt for alle dyrene våre. Nesten som sirkus her nå. Fem barn, en hund, to katter og 30 fisker...Og min mann som sover på sofaen. Alikevel klarer jeg ikke la være å tenke på dere... Håper kvelden deres er flott. Kram Irmelin.
    Dere finns i mitt hjerte.
    Og Tille - du har beste plassen.

• mira24aug

Det är vi som ska tacka er ju therese och familjen! Använd presenten till ER nu!

• Nötkaka

Försöker med en ny bild till dig Tille:

Kramar!

• Kibell

Håller med dom andra här att det är vi som ska tacka för att vi fått ta del av erat och Tilles liv. Att ni så öppenhjärtat pratat om era känslor i en svår stund.
    Tack för att jag/vi fått vara med och lära känna Tille.
    Tack också till Lillemantösa och Visslan som gjorde gåvan möjlig.
    Vill också passa på att önska er en riktigt god natt och trevlig Valborg.
    Kram

• kos

Hej familjen kärlek!!

Jag säger som alla andra
    Det är vi som ska tacka er för att ni låtit oss ta del
    av ert och Tille prinsens liv.

Så mycket man har gråtit,funderat och haft frågat VARFÖR.
    det har jag aldrig gjort förut.
    För mig var det solklart att vara med på denna insamling
    och för att visa att man bryr sig.
    Så unna er något speciellt tillsammans och ta hand om varandra.
    Tille är med er hela tiden.

Tille du kommer alltid att vara i mitt! Och i alla andras
    hjärtan och i våra tankar. Många puder lätta pussar på kinden din lilla godding.

MÅNGA KRAMAR
    KAROLINA

• Memo

Go kväll på er, kul att ni uppskattade presenten som kom på posten. Alltid kul att göra någon glad, speciellt någon/några som har haft det svårt. Hoppas att det kommer väl till pass med tanke på er Thailandsresa .
    Såg det lilla klippet på TV4, det va jättefint. Och Tille har verkligen berört många människor och han hade verkligen ett syfte med hans korta tid här.
    Vi är många som tänker på er
    Kramizar

• kos

Hejsa !!

Vill också passa på att tacka LillemanTösa och vislan.

KRAMIZ
    Karolina

• Änglasång

Ville bara önska er en godnatt och en trevlig helg...
    Therese,Nicklas,Liam och Dea.
    Kram:Änglasång

• Fröken T

Önskar en god natt och en trevlig helg.
    Ta hand om varandra
    Kramar

• Vibeke75

Hei dere underbare!
    Så innslaget om Tille på nett-TV.... Så sitter jeg her atter engang med tårer i øynene. Vil bare si det igjen og igjen, dere er helt utrolig!
    Tenker på dere hver eneste dag!
    Takk så mye, Therese,Niklas,Dea og Liam!
    Takk for vi fikk ta del i Tilles liv!!
    -tusen klemmer og varme tanker-
    Tille-min største helt