• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Berkemo

Hejsan, kikar in och säger god natt till Tillefamiljen. Kram

• 3småttingar

Hej hej Tille lille.
    Har inte varit inne tidigare idag och skrivit till dig. Hummm   Har bara inte blivit av men bara för det så har jag absolut inte glömt.  Nånstans finns du alltid i mina tankar.
    Kan sitta med vänner och bekanta och prata och helt plötsligt säger jag men Tille lille har det bra nu.
    Visst har du det bra bland molnen och alla ängla kompisar.
    Förlåt Tille men nu rinner mina tårar igen fast jag vet att du har det jätte bra i din värld.
    Kommer aldrig att glömma dig.
    Kramar om dig hårt.     Sov nu så gott för ikväll och ha en bra busig dag imorgon.
    Hinner inte skriva nåt imorgon för vi ska på brölopp.
    Skickar ännu mer kramar upp till Tille man i ängla världen.

Till Tilles fantastiska föräldrar:  Tack, tack tack för att ni delat med er av er underbara son.
    Ni är fantastiska människor.

Många många kramar från Lena.

• LPW

Ett stort tack till Visslan och LillemanTösa och många kramar till Familjen Kärlek.

• 83an

Jag håller med alla de föregående talarna...
    Jag tackar er, familjen Kärlek, för att vi, alla vi, fick möjligheten att följa med på er och Tilles resa.

Man skulle vilja ge er så mkt, så mkt som ni givit oss...
    Och detta var det vi kunde få ihop tack vare LillemanTösa och Visslan.
    (tack båda två )

Jag hoppas att ni kommer få nytta av innehållet, det är bara till er.

Ha nu en fin helg hela familjen Kärlek och Du oxå, vår kämpe Tilleman.

Massor av kramar
    // Gabriella

• Syskonen Stjerneby

Sån otroligt fin låt till en sån otroligt fin liten Tille pojke...Hoppas du har det bra med alla de andra änglabarnen.
    Många kramar till familjen! 

• Janina77

God natt Tille.
    Tack för att vi fick vara med i ditt lilla liv.

Vi syns i paradiset.

• Fiddeli75

Längtar och bävar in för TV 4's dokumentär om Tille. Längtar för att jag tycker det är intressant att se men bävar för det för jag vet att jag kommer gråta hejdlöst.
    Kan inte ens titta på bilder av honom utan att tårar rinner...

Sov sött... Jag tittar in imorgon igen!

Kram
    Fia

• marialemon

Hej
    Jag har inte skrivit till Er på ett par dagar. Försökte titta på Tv4- mitt igår men missade och såg endast sena inslaget och där visades inget - tyvärr!
    Sedan försökte jag kolla på nätet men vi har endast ett "segt modem" så det hoppade, fastnade och hackade för fullt.
    Av det lilla jag såg så rördes jag - som alltid - långt in i själen. Tårarna forsar och kommer med all sannolikhet alltid att göra så när jag ser Tilles enorma stärnögon!
    Lilleman Tille, jag blåser en stor puss till Dig på din fina stjärna!
    Kram till resten av den underbara familjen; Therese, Nicklas, Liam och Dea. Vi önskar er en trevlig helg och Valborg!!

Stor kram från Maria, Per, Irmelin och Elis

• Annica71

Godkväll.

Ja här blev det också Taco´s, gud så smarrigt det är alltså.

Therese och Niklas: Ni behöver inte tacka oss, det är vi som ska tacka er, som genom er styrka att dela med er i det öde ni behövt gå igenom fått oss att stanna upp, inte ta för givet utan att ta vara på livet och våra nära och kära. Ni är värda den lilla gåvan vi var och en bidrog med och jag hoppas ni kan göra något trevligt för dom.

Krama varandra och sov gott.

Trevlig helg

Annica med Tiffany 2005-07-10
  • 74Alfons

God kväll familjen och alla andra underbara människor på FL!

Jag sitter och tänker tillbaka på den tiden jag fått äran att följa er och Tilleman. Jag känner en så enorm tacksamhet över att få ha tagit del av erat liv. Ni kanske inte tror det men det har verkligen fått mig att se på livet på ett annat sätt.
    Jag har alltid sett Linnéa som en gåva men efter att ha "lärt känna er" har jag verkligen kännt innebörden av vad det är för gåva. Jag tar inte förgivet att hon ska vara frisk eller utvecklas normalt utan känner tacksamhet varje dag jag får ha henne hos mig.
    Det ni har gjort för oss som följer er är lika stort som det ni tycker vi gjort för er. Ni får inte ringakta er själva. Ni har hjälpt otaliga människor att öppna sina ögon och se livet och känna lycka i det lilla.
    Nu hoppas jag att ni verkligen sätter guldkant på er semester!
    många många goa kramar från Henriette