• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Morty

Ännu en som håller med de övriga här. Också som IrmelinFraNorge skriver - Tack - Visslan och LillemanTösa.

Passar på att önska alla FL:are en skön Valborg.

Kramar speciellt till Familjen Kärlek.
    /Jeanette

• Teskedsmamman

Säger också tack till Visslan och LillemanTösa och framför allt så Tack till Therese och Niklas...
    Det där brevet är ju inget snyggt plåster på såren men det man allra helst skulle vilja göra går inte... man kan tyvärr inte ge er sonen tillbaka....

/Magdis med Ludvig 040204 och Ian 051006
  • Siv1974

God natt lille Tille vennen og drøm søtt:)

• HoneyPuff

Jag säger som alla andra, det är vi som ska tacka för att ni låtit oss ta del av ert och Tilles liv. Du behöver inte säga någonting.

Många varma kramar från Lina, Magnus och lilla Alice

• BEllens mamma

Ville bara säga godnatt Tille... Jag har inte varit här under dagen och kände att jag bara var tvungen att hinna med att titta in till dig och höra mig för hur dagen har varit?! Har du haft skoj lille vän? Har ni lekt på lekplatsen och badat i tjärnen? Som vanligt sänder jag en massa dunkramar till dig och ett fång styrkekramar till mor och far din! Ha en bra Valborg där uppe nu Tille, och ni med Therese och Nicklas! Vi tar en dag, ett ögonblick i sänder...

Kram Ellens mamma Lotten i Linköping

• Tusenlilja

smyger in

Det känns som jag har fått en ovärdelig gåva
    av Er ,att jag har fått dela era tankar
    och känslor ,att jag har fått så mycket
    utav er, precis som alla här säjer
    en stor kram till er

det är en gåva att kunna
    få bry sig om andra
    tycker jag

kram

• PamH

Säger som alla andra.Det är vi som ska tacka er.Therese och Nicklas för att vi har fått ta del av erat och Tilles liv.Tille kommer alltid finnas i mitt minne och ni en speciell plats i mitt hjärta trots att jag inte har träffat er.
    Många varma kramar/Pernilla&Jacob med Barnen

• Gilga

Lilla prins Tille..såg du att mamma,pappa,Liam och Dea fick paket idag?*L*..vi alla tycker att dom är värda det,den finaste familjen som finns

Unna Er något speciellt tillsammans..Tille är med er hela tiden,så han har oxå nytta av det

Ha en fin kväll och helg

Kram//Gunilla

• HeWe
    Hejhej lilla familjen kärlek...

Mm, tacokväll, jaa, här blev de me tacos idag, såååå gott...
    Hoppas er kväll blivit fin, å mysig.. men vart än ni är så blir det nog fint å mysigt... sån utstrålning som ni bär med er....
    Ni kan vara sååå stolta för den fina lilla familj som ni är... jag är såå imponerad av er, såna förebilder å hjältar...
    Nu får ni ha en fortsatt jättefin kväll, kramizar i stora famnen till er fina lilla ni, å Tillemann får givet... slängisarna. sussa sött...mina vänner. Tillevännen Helén.

ps..hörde att nåt fint fanns i lådan idag.......hihi. // kram vännen.